Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فردوس کریمی صبح امروز در جلسه ستاد بحران چهارمحال و بختیاری گفت: کل اعتباری که برای لایروبی و بازگشایی گلوگاه‌های آبی در سال ۱۳۹۹ اختصاص یافت، حدود یک میلیارد تومان بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سال گذشته این اعتبار با تلاش‌های فراوان به ۱۱ میلیارد تومان رسید، افزود: طی چند ماه اخیر گلوگاه‌های بحرانی و اساسی استان بازگشایی و این امر موجب جلوگیری از افزایش خسارات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آب‌منطقه‌ای استان

وی خسارات وارده به سیستم‌ها و تأسیسات آب‌منطقه‌ای را حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد کرد و اظهار داشت: هم اکنون ماشین‌آلات و نیروهای لازم به تمام شهرستان‌های درگیر خسارت اعزام شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری ۱۸۵ رودخانه وجود دارد، بیان کرد: استان ما از نظر توپوگرافی استانی کوهستانی محسوب می‌شود که حدود ۸۴ درصد مساحتش در کوهستان است.

وی ادامه داد: همین مسئله باعث خروج بارندگی‌ها از استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار داشت: در جریان سیل اخیر با تدابیر اندیشیده شده و حضور به موقع مسئولان در منطقه، بخش زیادی از آسیب‌ها کنترل شد.

سیل اخیر ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شبکه برق‌رسانی استان وارد کرد

مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت : طی بارندگی و وقوع سیل در روزهای گذشته، ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شبکه‌های برق‌رسانی استان وارد شد که با حضور ۲۶ اکیپ عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان رفع عیب و اصلاح گردید.

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مشترکین برق استان از برق مطمئن و پایدار برخوردار هستند، بیان کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های آسیب‌دیده با نصب ۹۴ پایه برق‌رسانی، ۳ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، یک‌هزار و ۵۰۰ متر کابل انشعاب، نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور توزیع با تجهیزات کامل، تعویض ۲۰ کنتور برق‌رسانی و... انجام شد.

فرهزاد افزود: بیشترین خسارات وارده به شبکه‌های برق‌رسانی مربوط به روستای بارده در شهرستان بن، روستای دره‌بید در شهرستان فارسان و برخی مناطق روستایی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ بوده‌است.

گاز و برق تمام استان به‌صورت ایمن وصل است

وی اظهار داشت: پس از جاری شدن سیل با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی برق ۹۰ درصد مشترکین در همان ساعات اولیه و ۱۰ درصد دیگر نیز پس از رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی محل، طی روز بعد وصل شد.

جهانبخش سلیمیان، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: هم اکنون گاز تمام استان بخصوص مناطق آسیب‌دیده به‌صورت کاملا ایمن وصل است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در طول سال افزود: با تدبیر استاندار و مسئولان، روز قبل از حادثه جلسه مدیریت بحران تشکیل شد.

وی بیان کرد: طرح مسائل مربوط به واکنش در مقابل شرایط اضطرار پیش از بحران و حضور به‌موقع کارکنان شرکت گاز در منطقه سبب جلوگیری از اتفاقات ناگواری شد که بحرا‌ن‌های بعدی را نیز در پی داشت.

۲۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از سیل به شرکت گاز برآورد شد

سلیمانیان خسارت وارده را حدود ۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این خسارت با گذشت زمان قابل جبران است.

مرتضی سقایی، رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست پایداری ارتباطات را از ضروریات مدیریت بحران دانست و گفت: در راستای پایداری ارتباطات در حوزه همراه تقریبا هیچ مشکلی نداشتیم.

خسارت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی سیل به زیرساخت استان

رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فقط در شهرستان بن و لردگان به زیرساخت روستایی خسارت وارد شده‌است، افزود: خسارت در این حوزه حدود ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده‌است.

وی اظهار داشت: در حوزه زیرساخت فیبر فرانزیت چهارمحال و بختیاری به خوزستان در روستای بیدله لردگان به دلیل رانش و ریزش کوه ۳ بار قطعی فیبر فرانزیت داشتیم.

وی بیان کرد: میزان خسارت در حوزه فیبر زیرساخت ۷۲۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/68038/م

منبع: فارس

کلیدواژه: خسارت سیل خسارت حوزه گاز ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری با اشاره مدیرعامل شرکت میلیارد تومان آب منطقه ای برق رسانی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی مناطق احتمال تگرگ انتظار می‌رود.
به گفته وی، از فردا تا یک شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص