Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فوریه سال 1992 اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تا فرمت بالاترین رقابت فوتبال مردان در این کشور را تغییر دهد و به همین دلیل نام آن از division one  به premier league (لیگ برتر) تغییر کرد.

از آن زمان به بعد فوتبال انگلیس با نام لیگ برتر شناخته شد و در این سال‌ها به جذاب‌ترین رقابت نام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه 30 سالگی لیگ برتر نگاهی به رتبه تیم‌ها در این 30 سال بیاندازیم. منچستریونایتد که در این 30 سال توانست 13 بار با سرالکس فرگوسن قهرمانی را تجربه کند و آرسنال نیز با ونگر به 3 قهرمانی رسید.

چلسی با مورینیو ، آنچلوتی و کونته نیز 5 قهرمانی بدست آورد و منچسترسیتی نیز با مانچینی، پیگرینی و گواردیولا 6 قهرمانی کسب کرد.

منچستریونایتد با 1152 بازی و 2366 امتیاز در صدر رقابت‌های لیگ برتر در این 30 سال قرار دارد و تیم‌های آرسنال، چلسی، لیورپول ، تاتنهام، منچسترسیتی و اورتون در رده‌های بعدی قرار دارند.

عکس زیر را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جدول لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس در 30 سال رونالدو منچستریونایتد منچسترسیتی فرگوسن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال