Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:33:21 GMT

توضیح سجادی درباره نامه فیفا درباره حضور زنان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۷۴۶

توضیح سجادی درباره نامه فیفا درباره حضور زنان

به گزارش تانباک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران درباره الزام فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: در نامه الزامی نبود بلکه پیشنهاده که پیرو پیگیری‌های قبلی است و ما مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداشتیم.

وی افزود: در مشهد هم قرار نبود تماشاچی داشته باشیم و شرایط طوری شد که از نظر زیرساخت فراهم نبود، اما از جامعه زنان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در مشهد میزبان زنان در ورزشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان که لازم بود با مجور دستگاه های مرتبط هماهنگی های لازم را انجام دادیم .

سجادی افزود:در استادیوم آزادی هم بانوان به بهترین شکل ممکن تشریف آوردند.دوستان ما در فدراسیون فوتبال این امر را بررسی میکنند.به محض شنیدن این خبر در دفتر خودم این جلسه را تشکیل دادم و ابعاد قضیه را بررسی کردیم تا به بهترین راهکار برسیم و به فدراسیون فوتبال کمک کنیم.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی درباره پرونده ویلموتس، گفت: رسیدگی پرونده ویلموتس یک مطالبه عمومی است که ما این قضیه را پیگیری کنیم و از طرف ما و فدراسیون حتما رسیدگی خواهد شد؛ ما نمی‌توانیم نسبت به این قضیه بی‌تفاوت باشیم.

به گفته وی پس از صحبت هایش در صدا و سیما، یک عده ای جبهه گرفتند و شاخ و شانه کشیدند. ما اجازه جلوگیری از ثبت نام کاندیداها در انتخابات فدراسیون فوتبال را نداریم. دیروز به ناحق به من تهمت زده شد که چرا مسببین پرونده ویلموتس در انتخابات ثبت نام کردند و شما جلوگیری نکردید؛ ما اجازه نداریم که از ثبت نام جلوگیری کنیم اما بعد از ثبت‌نام رسیدگی خواهد شد.

دادگاه CAS حکم شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را صادر و ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و ٣٢۵ هزار یورو محکوم کرد. به این مبلغ سالیانه ۵ درصد سود اضافه می‌شود.

فدراسیون فوتبال درحالی محکوم به پرداخت این مبلغ شده که ویلموتس در مدت زمان کوتاهی که سرمربی ایران بود عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم وزیر ورزش فدراسیون فوتبال دادگاه CAS محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر