Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@22:36:00 GMT

خرید جدید پاریسن‌ژرمن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۷۹۴

پس از چند هفته مذاکره، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید جدید خود با باشگاه لیل به توافق رسید. ناطقان: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که از هفته‌ها پیش به دنبال خرید رناتو سانچز بود، با باشگاه لیل با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به توافق رسید.

پیش از این تیم فوتبال آث‌میلان به دنبال خرید این ستاره ملی‌پوش پرتغالی بود. گفته می‌شود پیشنهاد میلان تنها یک میلیون یورو کمتر از پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       

به نظر می‌رسد با این انتقال، جدایی جورجینیو واینالدوم از پاری سن‌ژرمن نیز قطعی باشد. از تیم آاس رم به عنوان مقصد بعدی واینالدوم نام برده می‌شود. منبع: مشرق برچسب ها: خرید جدید ، پاریسن ژرمن ، مذاکره

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خرید جدید پاریسن ژرمن مذاکره پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت ۳۷.۲ کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با ۳۶.۳ و کیلیان ام باپه هم با سرعت ۳۶.۱ کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به ۱۰ بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۱ - پاریسن ژرمن ۰
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن