Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص اختلاف آمار متهمان پرونده متروپل در مرحله صدور کیفرخواست ارائه داد.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده متروپل و اینکه گفته شده که ۲۱ متهم داشت اما برای ۲۰ متهم کیفرخواست صادر شده است گفت: بله بنده هم این مورد را در اخبار دیدم اما باید بگویم که برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و کسی نیست که جا مانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این واقعه عده‌ای فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شد. برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه برگزار شد.

ستایشی ادامه داد: همه متهمان بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضور دارند، جلسه علنی نیست اما همه چیز تحت کنترل است و کار با سرعت و دقت لازم در دادگاه کیفری دو شهرستان اهواز صورت می‌پذیرد نظریه کارشناسی در این پرونده انجام شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ساختمان متروپل مسعود ستایشی قوه قضاییه متروپل حادثه ریزش ساختمان متروپل ریزش ساختمان آبادان اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند

تین نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو نفر که در پوشش فروش دریافت کمیسیون یک ملک ۷۰۰ میلیارد ریالی اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش فردی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که قصد خرید ملکی را داشته که دو مرد جوان با همکاری یکدیگر به دنبال فروش آن بوده و مدعی بودند که متعلق به یکی از نزدیکان آنان با هویت معلوم است. شاکی به کارآگاهان گفت که این ملک در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده و بنا شده بود تا پس از تکمیل مدارک مالکیت، ملک در اختیارش قرار بگیرد و درهمین راستا نیز این دو ۲۰ میلیارد ریال را به عنوان کمیسیون و بیعانه از وی دریافت کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه بنگاه معاملات ملکی به بهانه عدم تکمیل مدارک فروشنده، مبایعه نامه را فسخ و آن ۲ مرد چک کمیسیون را نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که دو مرد جوان با صحنه سازی، فردی به نام معلوم را به عنوان مالک جا زده و یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی از شاکی تحویل گرفته بودند، درحالی که ملک مذکور متعلق به شخص دیگری بوده است. همچنین کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از شیوه های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان پرونده را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا با این شگرد دوباره از فرد دیگری کلاهبرداری کرده و مبلغی را تحت عنوان کمیسیون دریافت کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با روش های علمی و بررسی های تخصصی، مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز، این افراد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: این افراد در جریان بازجویی ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با شگرد صحنه سازی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. در ادامه نیز برای دو متهم پرونده ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه