Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:11:26 GMT

توجه به رفع معضلات شهری در مناطق کم‌برخوردار ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۹۴۷

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشکلات شهروندان در مناطق کم‌برخوردار باید پیگیری و رفع شود.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات حوزه فاضلاب در برخی مناطق شهر، اظهار کرد: محله‌هایی در سطح شهر به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر داریم که به شبکه فاضلاب دسترسی ندارند و با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و باید چاره‌ای برای رفع آن اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان ساکن در این محلات توان پرداخت هزینه‌های اضافی برای تخلیه مکرر چاه‌های فاضلاب را ندارند و از طرفی آب‌های سطحی در برخی مناطق بسیار بالا است و مشکلات بسیاری برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند و نارضایتی آنها را به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بارها مطرح کرده‌ایم که تا مشارکت شهروندان نباشد توسعه شبکه فاضلاب کار آسانی نخواهد بود و سرعت آن بسیار پایین می‌شود.

وی در خصوص تصویب پیشنهاد نرخ تعرفه‌های تبصره سه اداره آب و فاضلاب و حمایت این موضوع، تصریح کرد: در مناطق کم برخوردار باید مشکلات شهروندان را پیگیری کنیم تا مناطق کم برخوردار نیز مانند سایر مناطق شهر از امکانات و شرایط نسبی برخوردار باشند و در تلاش هستیم تا عدالت محوری در تمام مناطق شهر وجود داشته باشد.

توکلی‌مهر افزود: لازم است موضوع توسعه شبکه آب و فاضلاب را با اولویت در محلات از شرکت آب و فاضلاب مطالبه کنیم تا در برنامه‌های خود به محلات اولویت‌دار توجه ویژه‌ای داشته باشد و مشکلات موجود رفع شود.

کد خبر 593130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری اروميه مناطق کم برخوردار مشارکت شهروندان شورای شهر ارومیه شهرداري اروميه محلات کم برخوردار محله کم برخوردار معضلات شهري محله های شهر شورای اسلامی شهر ارومیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مناطق کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل