Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان تیرماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی شده در ماه چهارم سال، ۸۶.۹۲۵ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک که با نماد وبملت و سرمایه ثبتی بالغ بر 207 هزار میلیارد ریال و ثبت نشده 55.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000 میلیارد ریال، از نمادهای فعال و پربیننده بازار سرمایه کشور محسوب می شود، درآمد عملیاتی معادل 349.637 میلیارد و 262 میلیون ریال گزارش کرده است.
بر اساس این  گزارش، درآمد تسهیلات اعطایی وبملت در یک ماهه منتهی به تیرماه 1401 مبلغی معادل 64.787 میلیارد و 273 میلیون ریال و در چهارماهه 247.626 میلیارد و 513 میلیون ریال به ثبت رسیده است.
درآمد اوراق بدهی بانک ملت نیز نزدیک به 34.271 میلیارد ریال، درآمد سپرده گذاری آن حدود 33.629 میلیارد ریال، درآمد کارمزد آن بیش از 33.566 میلیارد ریال و درآمد سرمایه گذاری این بانک خصوصی در چهارماهه سال 1401 بالغ بر 544 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
مانده سپرده های هزینه زای وبملت هم تا پایان ماه نخست فصل گرم امسال، بالغ بر 4.921.666 میلیارد ریال اعلام شده که به این سپرده ها در چهارماهه ابتدای سال سودی بیش از 151.285 میلیارد ریال پرداخت شده است.

میزان سود پرداختی به سپرده های بانک ملت در تیرماه نیز بالغ بر 42.039 میلیارد ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال میلیون ریال بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها