Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بازدید رئیس شورای شهرستان مشهد از روستای بلغور مقرر شد دیوار ساحلی روستای بلغور با مشارکت سپاه و دهیاری احداث شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حاشیه شهرها همیشه از جمله مناطقی هستند که کمتر مورد توجه مسئولین قرار می‌گیرند و ساکنان این مناطق از بیشتر امکانات شهری نیز بی بهره هستند اما در حال حاضر شورای شهرستان مشهدمقدس با بازدید از مناطق تلف حاشیه شهر مشهد و بررسی مشکلات و کمبودهای این مناطق سعی در بهبود مشکلات مردم حاشیه نشین دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی که اگر مرتفع شوند می‌توانند حاشیه شهرها را به متن شهر تبدیل کنند.

اما در کنار تمام شهرها و حاشیه‌های آن روستاهایی نیز شکل گرفته‌اند که نه جز بافت شهری حساب می‌شوند و نه از خدمات روستایی آنطور که باید بهره‌مند هستند از طرفی به دلیل نزدیکی که به شهرها دارند امکان مهاجرت از این روستاها به شهر بیشتر است لذا انتشار می‌رود مسئواین توجه بیشتری به روستاهای حاشیه شهرها داشته باشند.

در همین راستاموسی‌الرضا حاجی‌بگلو، رئیس شورای شهرستان مشهد مقدس در ادامه بازدیدهای میدانی خود، از روستای بلغور در دهستان کارده از بخش مرکزی مشهد بازدید و با ساکنان روستا گفتگو کرد‌.

یکی از مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی دهیار و اهالی روستای بلغور، مربوط به دیوار ساحلی روستا بود.

گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر مشهد مقدس/ طرح بازار تخصصی «عفاف و حجاب» و همسان‌سازی پیاده‌روها در معابر فرعی تصویب شدگزارش جلسه شورای شهر مشهد| افزایش سهم بودجه‌های عمرانی حاشیه شهر/ ساماندهی دکل‌های مخابراتیگزارش تسنیم از شورای شهر مشهد مقدس / احداث بوستان جهانشهر و شهربانو در اراضی پادگان/ مدیریت شهری پیگیر اختصاص اعتبارات ملی باشد

رئیس شورای شهرستان مشهد مقدس و سخنگوی شورای شهر مشهد اظهارداشت: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی رئیس شورای شهرستان مشهد و مساعدت سرهنگ پیرزاده، در جهت رفاه حال ساکنان، سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه امام رضا(ع) با مشارکت دهیاری و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج و نیروهای جهادی نسبت به احداث دیوار ساحلی روستا اقدام خواهد کرد.

حاجی‌بگلو از مشارکت و دغدغه‌مندی بسیج مهندسین استان  برای ارتقای سطح روستاها و رفاه حال ساکنین آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

امید است با توجه ویژه شورای شهرستان مشهد و اقداماتی که توسط دیگر ارگان‌ها صورت می‌گیرد روستاهای اطراف شهرستان مشهد نیز از خدمات و امکانات بیشتری برخوردار شوند.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهرستان مشهد شورای شهر مشهد دیوار ساحلی حاشیه شهر مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است