Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما توان ساختن بمب را داریم اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وقوع سیل در مناطقی از استان مرکزی و خسارات ناشی از آن گفت از مسئولان مربوطه تقاضا دارم هرچه سریعتر خسارات ناشی از سیل بر آورد و به مردم پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌چنین با کسانی که مرتکب کوتاهی شدند و آب بندهای مربوطه را محکم و پول های مورد نیاز را احداث نکردند، حتماً برخورد شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد وضعیت پرداخت لوازم خانگی و افزایش قیمت آنها این روزها دغدغه اصلی مردم شده‌است؛ مشخص نیست چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؛ در این خصوص خواستار اقدام لازم از سوی وزیر محترم ضمن هستم.

سلیمی با بیان اینکه تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع کنکور برای دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه ها و دغدغه شده است خواستار تجدیدنظر در این زمینه شد و گفت که نباید مافیای کنکور فربه‌تر شوند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از اقدام سازمان انرژی اتمی در افزایش توان هسته‌ای کشور تشکر می‌کنم؛ ما توان ساختن بمب را داریم اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: علیرضا سلیمی ، بمب اتم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا سلیمی بمب اتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد