Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی باشگاه تراکتور ضمن تشریح فعالیت‌ تیم‌های پایه، اعلام کرد که از قربان بردیف به‌عنوان مسئول فنی تمامی تیم‌های این باشگاه با آغوش باز استقبال می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «ایوب ذوالفقاری» مدیر آکادمی باشگاه تراکتور با حضور در تحریریه آناج فعالیت‌های این باشگاه در بخش تیم‌های پایه را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تمجید از عملکرد دو تیم جوانان و امید در فصل گذشته، کسب موفقیت را گواهی بر سلامت کاری مجموعه دانست. راه‌اندازی صفحه آکادمی باشگاه تراکتور در شبکه‌های اجتماعی در آینده نزدیک نیز خبری بود که ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد. متن کامل این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

آغاز بکار با پنجره بسته

من از 12 شهریور 1400 مسئولیت آکادمی را بر عهده گرفتم و باید از مجموعه باشگاه تراکتور که به بنده اعتماد کرده و این مسئولیت را بر عهده بنده حقیر گذاشتند، تشکر کنم. ما زمانی کار را آغاز کردیم که پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته بود و باید برنامه‌ریزی می‌کردیم. ما طبق برنامه پیش رفتیم و با همت کادرفنی و بازیکنان تیم‌های پایه توانستیم به موفقیت برسیم. باید از مدیریت تربیت بدنی شهر سردرود هم بابت همکاری که در تامین زمین چمن با ما داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

عملکرد تیم‌های پایه فوق‌العاده بود

تیم‌های جوانان و امید تراکتور در کوتاه مدت واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و این عملکرد نشانه وجود استعدادهای فراوان در فوتبال آذربایجان و تبریز است. معتقدم باید با مدیریت درست و اصولی بهترین و بیشترین بهره‌وری را از آن‌ها کرد تا به سرمایه فوتبال استان تبدیل شوند. ما با تیم امید توانستیم در برابر تیم‌هایی چون فولاد و سپاهان که هم از نظر مالی و هم از نظر سخت‌افزاری جزو تیم‌های قدر ایران هستند قد علم کرده و برای دومین سال پیاپی به جمع 4 تیم برسیم که واقعا نتیجه درخشانی بود، تیم جوانان هم نایب قهرمان ایران شد.

موفقیت‌های آکادمی گواهی بر سلامت کار ماست

موفقیت تیم‌های پایه بیانگر سلامت کاری در آکادمی باشگاه است. بر این باورم که هر مجموعه‌ای که سالم کار کند، قطعا موفق می‌شود و مزد زحمات خود را می‌گیرد. ما در تست‌گیری‌ها همیشه تلاش کردم تا بازیکنانی که در این تست‌ها شرکت می‌کنند از فیلتر مربیان به شکل صحیح عبور کرده و بهترین نفرات انتخاب شوند. ما برای فصل جدید در تمامی رده‌ها در لیگ برتر نماینده داریم. تکلیف کادرفنی تیم‌ها نیز مشخص شده و بزودی اعلام خواهد شد. ما تغییرات آنچنانی نخواهیم داشت و با کمترین تغییرات پا به مسابقات خواهیم گذاشت.

هیچ کس در استان پشت تراکتور نیست

باید در بازیکنان جوان انگیزه ایجاد کنیم تا به راه درستی هدایت شوند و زندگی حرفه‌ای داشته باشند. برای مثال عرض می‌کنم سال گذشته تیم بزرگسالان تراکتور با پنجره بسته و با بازیکنان کم نام‌ونشان توانست در آسیا برای کشورمان آبروداری کند ولی با تغییرات متعدد در کادرفنی باعث شد از ظرفیت بازیکنان جوان به درستی استفاده نشود. متاسفانه در استان هیچ کس و مسئولی از تراکتور حمایت نمی‌کند و آقای زنوزی به تنهایی بار تمام تیم‌های تراکتور را به دوش کشیده و حمایت می‌کند. البته در این میان از شهرداری تبریز باید قدردانی کرد که ورزشگاه شهید توانا را در اختیارمان قرار می‌دهند تا حداقل کمی از دغدغه‌هایمان کاسته شود.

با آغوش باز از بردیف استقبال می‌کنیم

آقای بردیف مربی بزرگی است. ایشان در فوتبال روسیه کارهای بزرگی انجام داده و کارنامه خوبی از خودش به جای گذاشته است. مربی باتجربه‌ای است که اگر اتفاق غیرمتظره‌ای رخ ندهد می‌تواند نتایج خوبی کسب کند و در این راه نیز باشگاه باید تمام انتظاراتش را برآورده سازد. ما حضور آقای بردیف را به فال نیک گرفته و با آغوش باز از ایشان استقبال می‌کنیم. باعث خرسندی است که چنین مربی صاحب سبکی در تراکتور حضور دارد و به تیم‌های پایه نیز نظارت خواهد کرد. امیدوارم بازدیدی از تیم‌های پایه داشته باشند و نقایص را به باشگاه منتقل کنند تا ان‌شاءالله با رفع آن‌ها مشکلی نداشته باشیم.

راه‌اندازی صفحه آکادمی در فضای مجازی 

اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و اگر از بعد رسانه‌ای بتوانیم صفحه اختصاصی برای تیم‌های پایه ایجاد کنیم مطمئنا می‌توانیم نتایج و عملکرد آکادمی را به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم. راه‌اندازی صفحه آکادمی باشگاه تراکتور در شبکه‌های اجتماعی گامی مثبت در راستای انعکاس فعالیت‌های تیم‌های پایه است. این کار در عملکرد مجموعه نیز تاثیرگذار خواهد بود و با ایجاد انگیزه می‌تواند موجب رشد و توسعه شود. امیدوارم با عنایت مدیریت محترم باشگاه این اتفاق به‌زودی عملی شود.

حق رشد؟ نیازمند ساختارسازی و حرفه‌ای‌گری

قانون حق رشد برای تشویق تیم‌ها به بازیکن‌سازی است. اجرای این قانون باعث می‌شود تا باشگاه‌ها به درآمدزایی از پرورش استعدادهای جوان بیشتر توجه کنند. با این حال، حق رشد زمانی میسر می‌شود که مکانیزم قراردادها و پرداخت‌ها به شکل حرفه‌ای انجام شود و در این صورت باشگاه‌ها هنگام ترانسفر بازیکنان منتفع می‎‌شوند. به نظرم سرمایه‌گذاری باید هدفمند باشد و آکادمی باشگاه باید به سمت و سویی برود که از بازیکنان پایه به عنوان محلی برای کسب درآمد و همچنین تزریق تیم بزرگسالان استفاده گردد.

سیاست‌گذاری‌ها روی تیم‌های پایه باید مدون باشد

باید فرهنگ حرفه‌ای زندگی کردن را برای بازیکنان جوان آموزش دهیم و به آن‌ها یاد بدهیم همان‌طور که دستمزد حرفه‌ای دریافت می‌کنند حرفه‌ای هم زندگی کنند. مادامی که برنامه‌ریزی درازمدت نداشته باشیم این کار عملی نخواهد شد. سیاست‌گذاری باشگاه روی تیم‌های پایه باید مدون و هدفمند باشد و در این صورت است که نتایج مثبتی حاصل خواهد شد. به نظرم با کمی توجه و ایجاد امکانات می‌توان آکادمی باشگاه را به سوی موفقیت‌های بیشتر و بهتر سوق داد.

توجه به تیم‌های پایه از الزامات اخذ مجوز حرفه‌ای

یکی از آیتم‌های کسب مجوز حرفه‌ای توجه به تیم‌های پایه است و الزمات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود. با اقداماتی که در بخش آکادمی باشگاه انجام گرفته است، مسئولان باشگاه سعی می‌کنند امسال این مجوز را اخذ کنند. باید آکادمی به نحوی مدیریت شود که حق هیچ بازیکنی ضایع نشود چون حق‌الناس است اما در کنار این مورد هم باید از همه استعدادها حمایت کنیم تا فردی که حقش است و واقعاً استعداد خوبی دارد رشد کرده و به مراحل بالاتر برسد.

انتقاد از نقش منفعل آموزش و پرورش

آموزش و پرورش در جامعه نقش سازنده‌ای دارد. این ارگان در گذشته با برگزاری مسابقات بین مدارس به عنوان اهرم کمکی در شناسایی استعدادها عمل می‌کرد اما امروزه خبری از این مسابقات نیست. باید آموزش و پرورش مثل قبل در زمینه استعدادیابی ورود کرده و دانش‌آموزان مستعد را در مدارس کشف و به ما معرفی کند تا ما هم با تربیت این استعدادها، آن‌ها را به فوتبال استان و کشور تزریق کنیم.

مسئولیت سنگینی داریم

به نظرم مسئولیت ما در آکادمی باشگاه نسبت به سایر قسمت‌ها سنگین‌تر است. اینکه استعدادهای خوبی شناسایی و به فوتبال استان و کشور معرفی کنیم نیازمند تلاش فراوان است. بطورکلی، کشف و مراقبت از این استعدادها چالش اصلی فعالیت‌های ما در آکادمی باشگاه است. در پایان ضمن تشکر از شما بابت توجه به فوتبال پایه، باید از آقای جمشید نظمی مدیرعامل سابق باشگاه تقدیر کنم که سال گذشته مبلغ قرارداد تمام مربیان آکادمی را افزایش دادند تا با دغدغه کمتری کار کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آکادمی باشگاه تراکتور تیم های پایه آغوش باز حرفه ای تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی

همشهری آنلاین-یکتافراهانی: مورخان پیش از این می‌دانستند افلاطون، شاگرد بزرگ سقراط که فلسفه‌های خود را نیز مانند استادش به رشته تحریر درمی‌آورد، در یک آکادمی که سرداری رومی به‌نام سولا در سال ۸۶ پیش از میلاد ویران کرد، به خاک سپرده شده است؛ اما محققان مطمئن نبودند افلاطون دقیقاً در کدام قسمت آکادمی مدفون است.

رمزگشایی یک طومار باستانی محل دفن افلاطون، فیلسوف مشهور یونانی را آشکار کرده است و برای رمزگشایی متون حفظ‌شده روی قطعات یک پاپیروس از هوش مصنوعی استفاده شده است.

نمونه‌ای از آینده و گذشته

هوش مصنوعی طومار باستانی را که پس از فوران وزوویوس ناخوانا مانده بود رمزگشایی و سرانجام محل دفن گمشده افلاطون را آشکار می‌کند. این کشف در واقع نمونه‌ای از آینده و گذشته است که برای کشف تاریخ گرد هم آمده‌اند.

به نظر می‌رسد مکان مخفی مقبره افلاطون توسط یک طومار باستانی آشکار و همچنین با استفاده از هوش مصنوعی رمزگشایی شده است.

بیشتر بخوانیم :

کشف مقبره ارسطو در زادگاهش

رومیان باستان در این تماشاخانه چه تنقلاتی می‌خوردند؟ شکسته شدن رمز یکی از ماندگارترین اسرار تاریخ

محققان ایتالیایی ادعا می‌کنند رمز یکی از ماندگارترین اسرار تاریخ - محل دفن فیلسوف افسانه‌ای یونان - را شکسته‌اند.

این کشف توسط پروژه GreekSchool انجام شد و روز سه شنبه در یک بیانیه مطبوعاتی از شورای تحقیقات ملی ایتالیا گزارش شد.

طومار باستانی که با پاپیروس نوشته شده بود به دلیل فوران کوه وزوویوس در سال ۷۹ پس از میلاد سوخته بود.

کشف طومار سوخته

تکنیک‌های جدید به محققان این امکان را داده است که طومار سوخته را کشف کنند. طومار پاپیروسی به نام «تاریخ آکادمی» در شهر روم باستان هرکولانیوم کشف شد.

هوش مصنوعی به محققان کمک کرد تا متون فیلسوف دیگری به نام فیلودموس را که از ۱۱۰ تا ۳۰ قبل از میلاد می‌زیسته رمزگشایی کنند.

پرداخته شدن به جزییات زندگی افلاطون

فیلودموس درباره جزئیات محل دفن افلاطون را توضیح داد. او همچنین در مورد آکادمی افلاطون نوشت و به جزئیات زندگی او پرداخت.

کیلیان فلیشر، ویراستار پاپیروس با پروژه GreekSchools در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: خوانش‌های جدید اغلب از حقایق جدید و ملموس درباره آکادمی افلاطون، ادبیات هلنیستی، فیلودموس گادارا و به طور کلی تاریخ باستان استناد می‌کنند.

با وجود این، به دلیل آسیب ناشی از فوران، خواندن آنچه در طومار است دشوار است. گرازیانو رانوکیا، فیلسوف دانشگاه پیزا، در کنار تیمی از محققان مسئول این پروژه است.

منبع :

www.the-sun.com/tech/۱۱۱۹۸۷۷۶/plato-burial-site-garden-acadamy-papyrus-scroll-herculaneum-vesuvius/

کد خبر 847467 برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی هوش‌ مصنوعی ایتالیا

دیگر خبرها

  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن