Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نجفی روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: امروزه تمرکز دشمن در حوزه فرهنگی است و تمام تلاش خود بکار گرفته که در این حوزه بتواند به کشور ضربه بزند.

وی افزود: دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید به نحوه احسن اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه امروز دشمن سعی دارد از طریق فرهنگی نفوذ کند، تاکید کرد: وظیفه ما در جامعه این است که سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمن باشیم و این جز با رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در درون دستگاه های اجرایی مسیر نخواهد بود. 

نجفی با تاکید بر اینکه ابتدا فریضه امر به معروف و نهی از منکر از درون سیستم اداری استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابع انجام گیرد، گفت: از طریق آموزش درست در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با حجاب و عفاف از اساتید مجرب دعوت به عمل آید و دوره ای با چهره های برتر علمی برای تشویق مردم به امر به معروف و نهی از منکر  بعنوان فریضه واجب برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این راستا ۶ جلسه ۱۵ روزه در طول سه ماه در استانداری، فرمانداریها و بخشداری ها تابع برگزار خواهد شد.

 به گزارش ایرنا، در پایان این نشست احکام اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام به اعضا اهدا شد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام امر به معروف و نهی از منکر استانداری ایلام ایلام امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود