Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۳۴۵ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۶۶ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ دوز واکسن در ایران که ۷ هزار و ۸۰۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۴۷۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۱۵ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و ۲۰۹ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۸۷ هزار و ۲۷۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۳۷۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۹۴۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، آدینه حسین عمویی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که ۶۰۰ مورد تعاونی ثبت شده در شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۸۶ مورد شرکت فعال هستند و مابقی غیر فعال هستند.

وی گفت: طی دو سال شش میلیارد تومان برای فعالیت تعاونی‌ها اعتبار جذب و تخصیص داده شده است.

وی با اظهار اینکه ۲۷۰ نفر با سامانه جستجوی شغل در کارگاه‌های منطقه جذب شدند، گفت: همچنین اشتغال دو هزار و ۵۸۹ نفر در سامانه رصد ثبت شده و ۱۳۹ درصد تعهدات محقق شده است.

وی درباره قراردادهای سفید امضا گفت: میزان قراردادهای سفید امضای در کارگاه‌های شهرستان کم است و واحد بازرسی در کارگاه‌ها فرآیندها را بررسی می‌کنند.

مدیر تعاون نوشهر کمبود پرسنل را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: در اداره ۱۳ چارت اداری داریم که هفت چارت تکمیل شده و مابقی خالی است و برای جبران کسری از سرباز معلم استفاده می‌کنیم که نوعی مسکن است.

وی به چالش اساسی در حوزه روابط کار است ه کرد و گفت: میزان شهرک‌های ثبت شده در شهرستان بالا است و کارگران زیادی در این واحدها مشغول به کار هستند.

عمویی شمار شهرک‌های ثبت شده را سه واحد ذکر کرد و گفت: به دلیل ثبت نشدن شهرک‌ها در حوزه روابط کار با مشکل روبرو هستیم.

وی از ثبت ۲۵۶ فقره مشاغل خانگی در منطقه خبر داد و گفت: شش میلیارد و ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۳ فقره پرداخت شده است.

کد خبر 6094039

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد