Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@15:45:46 GMT

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در پاوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۷۳۳

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در پاوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت 2 روز در شهرستان پاوه برگزار شد.
 
ماموستا ملاقادر قادری در این مراسم اظهار داشت: قرآن کریم باید به زبان عصر تفسیر شود و خداوند می فرماید که قرآن کریم بهترین راه را به ما نشان می دهد.
 
امام جمعه شهرستان پاوه تاکید کرد: قرآن کریم با رنگ و صوت و کلماتش در هر عصری جدید و برای همه دوره ها آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خداوند توفیق داد که در طول ۱۴ سال تفسیر  قران کریم را به پایان برسانیم و این تفسیر هم به زبان عصر بوده است.
 
امام جمعه پاوه با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: «در آینده امت من با فتنه ای مواجه می شوند که تنها راه نجات آن قرآن کریم است».
 
ماموستا قادری با اشاره به جنگ های مسیحیان علیه مسلمانان گفت: در طول تاریخ مسیحیان ۱۱ بار علیه مسلمانان جنگ کرده اند که پس از کشتار فراوان به این نتیجه رسیدند که نمی توانند با اسلحه بر مسلمانان غالب شوند.
 
در این دوره از مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم که در شهرستان پاوه برگزار شد، 197 نفر شرکت کردند که 117 نفر از این شرکت کنندگان را بانوان و 80 نفر دیگر را آقایان تشکیل دادند.
 
این مسابقات در 2 رشته حفظ شامل جزء 5 و 10 و 20 و کل قرآن و رشته قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار شد.
 
گفتنی است که نفرات برتر این مسابقات در مرحله استانی که سیزدهم تا هفده شهریور در کرمانشاه برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مسابقات سراسری قرآن کریم امام جمعه پاوه ماموستا ملاقادر قادری قرآن کریم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال