Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره وضعیت بارش‌های هفته آینده در فارس، گفت: منتظر اعلام هواشناسی برای هشدار بارش‌ها در ۱۷ مرداد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هواشناسی در حال پیگیری برای اعلام نتیجه نهایی بارش‌ها است، عنوان کرد: در شبکه‌های مجازی خبر وضعیت قرمز برای هفته پیش رو در حال رد و بدل و مطرح شدن است اما هواشناسی در حال پایش وضعیت جوی برای هفته آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: در حال حاضر از سوی هواشناسی خبری مبنی بر وضعیت قرمز به ما اعلام نشده است.

عبدالهی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران استان فارس با توجه به تداوم بارش‌ها تا دیروز ۱۱ مرداد هنوز در حالت آماده باش است و هیچ دستوری مبنی بر لغو آماده باش نیروها صادر نشده است.

او با ذکر این نکته که دیروز در شهرستان کوه چنار و مناطقی از شهرستان داراب شاهد بارش‌های شدید و آب گرفتگی شدید معابر در کوه چنار بوده ایم، اعلام کرد: اگر هواشناسی به نتیجه برسد که استان فارس در تاریخ یاد شده در وضعیت قرمز است در اسرع وقت به مردم اعلام می‌کنیم.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از نهایی نشدن آمار خسارت‌ها صحبت کرد و افزود: در حال حاضر مشغول جمع بندی خسارت‌ها هستیم.

کد خبر 5555237

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس بارش باران سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان مراسم عزاداری بارش باران مشهد خراسان رضوی ایلام آمار کرونا بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان