Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:47:41 GMT

احوالپرسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بیوک وطنخواه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۸۳۷

احوالپرسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بیوک وطنخواه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز همراه با محمود خوردبین، راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا ضمن عیادت از وی با او دیدار و گفتگو داشته باشند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین جویای مسائل پزشکی پیشکسوت پرسپولیس شد و مقرر گردید در این ارتباط پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

در جریان این ملاقات، حاضران خاطرات گذشته را نیز مرور کردند و از بزرگان پرسپولیس یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش، پیشکسوتان باسابقه و نامی پرسپولیس از جمله بیوک وطنخواه و محمود خوردبین را ذخایر ارزشمند پرسپولیس و مایه فخر و مباهات فوتبال ایران دانست.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: در آن زمان که بزرگانی چون آقای وطنخواه فوتبال بازی می‌کردند، بیشترین تفریح و سرگرمی جمعیت ایران، همین فوتبال و ورزش بود. مردم و هواداران با پیروزی‌های همین قهرمانان، دلخوش بودند. آقای وطنخواه و هم دوره‌هایی‌های ایشان خاطرات خوشی را برای هواداران پرسپولیس و در کل برای مردم ایران رقم زدند.

در جریان این دیدار از محمود خوردبین به عنوان فردی که هیچ‌گاه به تیم دیگری نرفت، به عنوان یکی از شناسنامه‌های پرسپولیس یاد شد و وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ سال تحت عناوین و مسوولیت‌های مختلف در خدمت پرسپولیس بودم و افتخار شاگردی آقای بیوک وطنخواه را نیز داشته‌ام که سرمربی من بوده‌اند.

کد خبر 5555228

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس محمود خوردبین تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال استقلال تهران کمیته ملی المپیک تیم فوتبال امید ایران تیم هندبال نوجوانان ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون فوتبال تکواندو بیوک وطنخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!