Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:10:57 GMT

فعالیت های فرهنگی فارس در کشور تاثیر گذار است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۸۶۵

فعالیت های فرهنگی فارس در کشور تاثیر گذار است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعدازظهر چهارشنبه در تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: عاشورا نه تنها برای تمام طول تاریخ بزرگترین اموزش ها را داشته بلکه عاشورایی در استان فارس در پیش است که باید همگی با تمام توان به میدان آمده و در راستای گرامیداشت یکی از بزرگترین شهدای اسلامی جهان را متأثر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز تاکید کرد: اگر در گرمی داشت این شهید والا مقام کوتاهی شود هم غفلت در دنیا و هم در آخرت نسب همه افراد جامعه خواهد شد این در حالی است که با شناختی که در مردم استان فارس و علاقه آنان به شهدا وجود دارد شاهد هستیم که در حال آمادگی برای حضور پرشور در مراسم گرامی داشت این شهید والا مقام هستند.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص ایجاد فضایی مناسب در راستای گرامیداشت شهید عبدالله اسکندری شد این در حالی است که روز عاشورا که اوج برنامه‌ها است زمینه‌سازی و فضاسازی مناسب را انجام دهیم تا ادای وظیفه نسبت به این شهید بزرگوار کرده باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس در ادامه با بیان اینکه باید کارها را هماهنگ کنیم تا جلوه‌اش در غیر از فضای شهر اثر بگذارد و مردم با ارزش‌های نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند، خاطرنشان کرد: به دیگران را یادآوری کنید و تاکید کنید تا آنچه حق مطلب است در این باره انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه در خصوص تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه استان فارس استانی پهناور و اثرگذار در حوزه دین است تاکید کرد: مدیریت کار فرهنگی در چنین فضایی کار آسانی نیست، این در حالی است که آقای رضایی به خوبی از عهده این کار برآمدند و امیدواریم که مجموعه استان فارس بهره‌مندی از وجود ایشان و سمت جدیدشان در تهران داشته باشند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه آقای ملک مکان که از چهره‌های باسابقه استان در مدیریت فرهنگی هستند، افزود: یک دوره جدیدی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور ایجاد شده و جوان‌گرایی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شده است.

کد خبر 5555222

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه شیراز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس لطف الله دژکام سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری مشهد خراسان رضوی ایلام آمار کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان