Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، گردان های قدس دیروز سه شنبه با صدور بیانیه ای در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اقشار مختلف ملت فلسطین و اسیر کردن یکی از رهبران بارز جنبش جهاد اسلامی فلسطین، صهیونیست ها را تهدید کرد که هر جا یافت شوند، در معرض تهدید و خطر قرار خواهند داشت.

رژیم صهیونیستی در آخرین اقدام خود علیه مقاومت فلسطین دوشنبه شب به منزل شیخ بسام السعدی از رهبران بارز جنبش جهاد اسلامی در جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی یورش برده و وی را مورد تعدی قرار داده و به اسارت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهان های قدس همچنین در بین نیروهای خود در سراسر فلسطین اعلام آماده باش کرد و  نیروها و مجاهدان خود را فراخواند.

در پی هشدار گروهان‌های قدس به صهیونیستها، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که رژیم صهیونیستی از ترس واکنش مقاومت به بازداشت شیخ «بسام السعدی»، جاده‌ها و محورهای نزدیک به مرزهای نوار غزه را مسدود کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گفتند که نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم نگران حمله با استفاده از موشک‌های «کورنت» به اهداف صهیونیستها در نزدیک نوار غزه هستند.

شبکه القدس نیز ویدئوی اختصاصی منتشر کرد که نشان می‌دهد پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در مرز شرقی نوار غزه به دنبال آماده باش گروهان های قدس تخلیه شده است. همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ موشکی مقاومت، سامانه های گنبد آهنین را در مرز نوار غزه مستقر کرد.

شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم" امروز چهارشنبه در گفت وگو با دو کارشناس امور امنیتی و راهبردی جهان عرب، نظر آنها را درباره این تحولات و توان مقاومت و میزان تاثیرگذاری آن بر رژیم صهیونیستی پرداخت. 

 "محمود العجرمی" کارشناس امور امنیتی و راهبردی  خاطرنشان کرد: مقاومت در نبردها و درگیریهای پیش آمده با رژیم صهیونیستی طی سالیان گذشته معادله بازدارندگی و موازنه رعب و  وحشت را برقرار کرد. این در حالی است که در مقابل، توان بازدارندگی ارتش اشغالگر به مرور رو به ضعف و فرسایش گذاشت و از این رو، سران دشمن از واکنش مقاومت دچار ترس و وحشت شده اند زیرا می دانند که واکنش یاد شده بسیار شدید و فراتر از توان تحمل آنها خواهد بود.  

این کارشناس امور امنیتی و راهبردی توضیح داد: یکپارچه شدن مقاومت در تمامی مناطق فلسطینی عامل ترس و وحشت اشغالگران به شمار می رود. مقاومت ممکن نیست که به رژیم اشغالگر اسرائیل اجازه دهد تا منطقه یا شهر خاصی در فلسطین را آماج حملات ددمنشانه خود قرار دهد. 

وی در همین رابطه از نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) با رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان یک نمونه عینی یاد کرد.

از سوی دیگر "عبدالله العقاد" کارشناس امور امنیتی و نظامی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال بازداشت شیخ بسام السعدی در جنین از بیم واکنش مقاومت به اقدامات تجاوزکارانه اش، دچار ترس و وحشت شده و در نتیجه نیروهای خود را در حالت آماده باش کامل نگه داشته است و از شهرک نشینان صهیونیست خواسته تا از پناهگاه های خود خارج نشوند.

العقاد افزود : رژیم اشغالگر اسرائیل از حمله شدید و قدرتمندانه مقاومت فلسطین بیمناک است و به همین دلیل، در وضعیت هشدار کامل قرار گرفته است زیرا می داند که فلسطینیان در پاسخ دادن به جنایات تل آویو تاخیر روا نمی دارند.

برچسب‌ها مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی موشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی موشک کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس