Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین از برگزاری نشست مشترک مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران به منظور راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار در مجموعه مدیریت شهری قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، کشاورزصفیئی اظهار کرد: نشست مشترک بررسی سامانه پژوهش‌یار به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص راه‌اندازی و استقرار سامانه پژوهش‌یار در شهرداری قزوین در راستای تحقق همکاری‌های علمی، پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقاتی فی‌مابین شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با مجموعه مدیریت شهری قزوین به میزبانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست با رویکرد راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار در شهرداری قزوین با حضور هاشم آرام، معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با بررسی همکاری‌های بین سازمانی و تبادل اطلاعات و تجربیات متقابل برگزار شد.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین با بیان اینکه این اقدام در راستای دانش‌بنیان کردن مجموعه مدیریت شهری قزوین صورت می‌پذیرد یادآور شد: مهم‌ترین هدف شهرداری قزوین از راه‌اندازی این سامانه فرآیندسازی روندهای رسیدگی و ارزیابی طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های موردحمایت است که این امر با استقرار سامانه پژوهش‌یار محقق خواهد شد.

کشاورزصفیئی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مطالعات و پژوهش، باید موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان بتوانند از پژوهش‌های مطالعاتی شهرداری قزوین بهره ببرند و در جریان کار مطالعات مجموعه مدیریت شهری قرار گیرند که در این راستا سامانه پژوهش‌یار کمک شایانی به ارتباط مستمر دانشجویان، پژوهشگران و شهروندان با شهرداری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سامانه پژوهش‌یار قابلیت ارتباط هماهنگ الکترونیکی با سایر شهرداری‌های کلان‌شهر کشور را دارد بیان کرد: با برقراری دسترسی‌ها و خروجی‌های سامانه پژوهش‌یار و در اختیار گذاشتن آن برای شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، آن‌ها نیز می‌توانند پژوهش‌های خود را در این سامانه برای بهره‌برداری عمومی بارگذاری کنند.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین با بیان اینکه این سامانه به زودی در شهرداری قزوین مستقر می‌شود خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی اشتراک مطالعات و پژوهش‌های شهرداری کلان‌شهرها در سامانه پژوهش‌یار باهدف تجمیع و تمرکزدهی پژوهش‌های شهری کلان‌شهرهای کشور در یک سامانه واحد انجام می‌شود. ‌

کد خبر 593502

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران شهرداری قزوین شهر قزوین پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مطالعات و پژوهش شهرداری مجموعه مدیریت شهری سامانه پژوهش یار شهرداری قزوین راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند