Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه سفر به استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهر، هدف از سفر خود را شرکت در جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی عنوان کرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان همدان و همکاران با تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی و انقلابی وحضور فعال در میدان، کارهای شایسته‌ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همراهی وحمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به اقدامات فراجا در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حوزه عفاف و حجاب ما یک وظیفه قانونی و ذاتی داریم و آن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است و بر اساس قانون وظایف خود را در حوزه نا امنی‌های اجتماعی انجام می‌دهیم.

اشتری گفت: بحمدالله و به لطف و عنایت الهی در این حوزه کارها با اقتدار و هوشمندی و با کم‌ترین حاشیه انجام شده هرچند کار پیچیده وسخت است ولی با تلاش همکاران ماموریت‌ها در این حوزه به خوبی انجام و بر اساس قانون تداوم خواهد داشت.

بر اساس اعلام سایت پلیس وی با تاکید بر حمایت فراجا از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: از مردم ودستگاه‌های مسئول انتظار داریم که بیش از پیش ما را دراجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یاری و حمایت کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات انتظامی در دیگر حوزه های ماموریتی گفت: در حوزه برخورد با جرایم به ویژه جرایم اقتصادی ،برخورد با اراذل اوباش و سارقان ،مبارزه با مواد مخدر و همچنین تلاش در راستای کاهش تصادفات جاده ای اقدامات و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 695500 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد