Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم حاجی مزدارانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:به منظور رفع مشکلات توزیع برق در روستای کویری آباد، عملیات اصلاح و بهینه کل شبکه فشار ضعیف روستای کویرآباد به متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد و مشکلات این روستا به طور کامل برطرف شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این در راستای اجرای طرح اصلاح شبکه فشارضعیف مرکز شهرستان ورامین و تبدیل به شبکه خودنگهدار، تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار منطقه کهریزک، چاله شنی خیابان شهید قمی و خیابان بویه زاده ورامین به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منطقه برق ورامین افزود: همچنین در راستای اجرای این طرح، شبکه فرسوده خیابان رسالت و خیابان زواره ورامین به طول یکهزار و ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی گفت: طرح تعویض شبکه فرسوده و تبدیل آن به شبکه خودنگهدار، در ۲۰۰ کیلومتر شبکه ورامین اجرا شده و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان ورامین از ۲ هزار و ۶۵۰ کیلومتر شبکه برق برخوردار است که از این مقدار، یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر فشار ضعیف می‌باشد.رامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهراتن واقع شده است.
ورامین بیش از ۱۹۰ هزار مشترک برق خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد.

برچسب‌ها ورامین توسعه روستایی شركت سهامی برق منطقه ای تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین توسعه روستایی ورامین توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد