Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر  عبدالملکی ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های عرصه امر به معروف و نهی از منکمر کردستان با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های جهان در راستای بیدار کردن وجدان جمعی در جامعه تلاش می‌کنند اظهار کرد: از آنجا که وجدان یا خرد جمعی جزو معروفات است جامعه ما می‌تواند مروج وجدان جمعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نظریه‌پردازان و جامعه شناسان بر مقوله همبستگی اجتماعی و وجدان جمعی در جوامع تاکید دارند اظهارکرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در راستای گسترش معروفات توجه ویژه‌ای به تقویت خرد جمعی و همبستگی اجتماعی دارد.

وی به رویکرد منظومه فرهنگی صدا و سیما اشاره کرد و افزود: رسانه ملی به ازای فعالیت‌های اجتماعی موظف است این رویکرد را بازنمایی کند.

عبدالملکی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای دشمن با جهت‌گیری ناامید و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام یادآورشد: رسانه ملی با تولید برنامه‌های متنوع در راستای امید بخشی ایجاد همدلی و اعتماد در جامعه تلاش می‌کند.

عبدالملکی اجرای فریضه امر بمعروف و نهی از منکر را فریضه دینی و شرعی دانست و اظهارکرد: از آنجا که این فریضه از واجبات است و در جامعه مغفول واقع شده است در این راستا همه ادرات و نهادهای استان باید در راستای ترویج معروفات در جامعه تلاش کنند.

وی ترویج و گسترش معروفات در جامعه را نیازمند همکاری ادارات فرهنگی دانست و گفت: صدا و سیمای مرکز استان در راستای ترویج جهاد تبیین و جهاد ایثار برنامه‌هایی در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای کردستان در میان ۳۳ مرکز کشور رتبه نخست کشوری و نیز حوزه رضایتمندی مردم و اخبار در بخش رادیو رتبه نخست کشور و در زمینه مخاطبین تلویزیون رتبه دوم را کسب کرده است افزود: این رتبه‌ها بیانگر آن است که صدا و سیما در تدوین برنامه‌ها توجه ویژه‌ای به ذائقه مخاطبان دارد.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل صداوسیمای کردستان امر به معروف و نهی از منکر جامعه تلاش رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است