Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم شهید اسکندری با بیان اینکه قرارگاهی برای مدیریت این مراسم راه‌اندازی شود، اظهار داشت: هر سازمان دولتی نیاز است در خدمت این قرارگاه قرار می‌گیرد تا یک مدیریت واحد ایجاد شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس بیان اینکه در این مراسم رفت و آمد مردم بسیار مهم است و نباید به زحمت بیفتند، بیان کرد: با توجه به گرمای هوا تأمین آب آشامیدنی و آب پاشی بسیار مهم است که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با بیان اینکه این مراسم با توجه به اینکه روز عاشورا است، چهره واقعی شیراز را نشان خواهد داد، افزود: سومین حرم اهل بیت و وجود ۱۵ هزار شهید استان فارس و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معنوی شیراز باید در این مراسم دیده شود.

ایمانیه با بیان اینکه با توجه به رفتار امام حسین (ع) در ظهر عاشورا؛ هر کاری می‌کنید باید مراسم تشییع به نماز ظهر عاشورا منجر شود، عنوان کرد: یادمانی برای شهید اسکندری در دارالرحمه شیراز ساخته شود که محفلی برای تجمعات باشد.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) تا پایان تاریخ ماندگار است، افزود: این ماجرای شهید اسکندری و مراسم آن می‌تواند بیمه‌ای برای شیراز و فارس باشد و هر چه بیشتر به آن توجه شود آثار بیشتری دارد.

کد خبر 5555264

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله اسکندری عاشورا استانداری فارس سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری مشهد خراسان رضوی ایلام آمار کرونا شهید اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟

ایتنا - آژانس فضایی اروپا عکسی را منتشر کرد که توسط فضاپیمای مارس اکسپرس گرفته شده و نشان می‌دهد آثار واضحی از پدیده «عنکبوت» در سراسر منطقه قطبی جنوبی مریخ پخش شده است.
حقیقت این است که آن‌ها چیزی نیستند که در تصویر دیده می‌شوند، بلکه این طیف‌ها زمانی تشکیل می‌شوند که نور خورشید بهاری بر روی لایه‌های دی‌اکسیدکربن رسوب‌شده در ماه‌های تاریک زمستانی می‌افتد.

آژانس فضایی اروپا در وب‌سایت خود توضیح می‌دهد: نور خورشید باعث می‌شود یخ دی‌اکسیدکربن در پایین لایه به گاز تبدیل شود، که شکل فواره‌های بلند، قبل از اینکه دوباره بیفتد و روی پشت‌بام بنشیند، انباشته شده و به یخ بالایی نفوذ می‌کند.

این باعث ایجاد لکه‌های تاریک با عرض ۴۵ متر تا ۱ کیلومتر می‌شود. همین فرآیند الگوهای متمایز «عنکبوت شکل» را ایجاد می‌کند که در زیر یخ حک شده‌اند.

 
نقاط تاریکی را می‌توان در حومه بخشی از مریخ به نام شهر اینکاها مشاهده کرد. دلیل این نام این است که «شبکه خطی و تقریباً هندسی تپه‌ها» یادآور خرابه‌های اینکاها است.

شهر اینکاها که رسما با نام Angustus Labyrinthus شناخته می‌شود، در سال ۱۹۷۲ میلادی توسط کاوشگر مارینر ۹ ناسا کشف شد.

آژانس می‌گوید: «ما هنوز مطمئن نیستیم که شهر اینکاها دقیقاً چگونه شکل گرفته است. تپه‌های ماسه‌ای ممکن است در طول زمان به سنگ تبدیل شوند. شاید مواد از میان ورقه‌های شکسته سنگ مریخ نفوذ کرده باشند و یا تپه‌ها ممکن است ساختارهای دندانه‌دار مرتبط با یخچال‌های طبیعی باشند.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است