Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان از گروه‌های عراقی خواست برای حل بحران سیاسی پای میز مذاکره بنشینند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از سایت النشره، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در پیامی به ملت عراق گفت: من از طرف پارلمان و تمام لبنانی‌ها حمایتمان را از طرح ملی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق برای برگزاری مذاکرات ملی برای حل بحران سیاسی اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من از ملت عراق و تمام رهبران آن و گروه‌های عراقی می‌خواهم هرچه سریع‌تر عقل خود را به کار گرفته و به درخواست الکاظمی برای نشستن پای میز مذاکرات پاسخ مثبت بدهند. هیچ راه گریزی از مذاکره برای حفظ عراق وجود ندارد. ما امیدواریم که امنیت و ثبات در عراق محقق شود.

اخیرا الکاظمی طرحی را برای مذاکرات ملی میان گروه‌های عراقی برای حل بحران سیاسی ارائه کرد.

از زمان یورش حامیان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق به ساختمان پارلمان در منطقه سبز بغداد و تحصن در آنجا در اعتراض به نامزدی محمد شیاع السودانی برای پست نخست وزیری عراق این کشور شاهد تحولات خطرناکی است.

بعد از شکست تلاش‌های مقتدی صدر برای تشکیل دولت و کناره گیری‌اش از روند سیاسی، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق محمد شیاع السودانی را برای پست نخست وزیر نامزد کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نبیه بری ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نبیه بری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟