Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ تهران در رابطه با سرنوشت سنگفرش‌های خیابان ۱۷ شهریور گفت: سال ۹۲ از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا به پیاده راه تبدیل شد.

براساس گفته شهردار منطقه«به دلیل اعتراضات کسبه و ساکنان در فاصله سال‌های ۹۴ تا ۹۵ بخش جنوبی پیاده راه در دو مرحله بازگشایی و البته بخشی از این محدوده از خیابان شهبازی تا میدان شهدا نیز به دلیل خطرناک بودن تردد خودرو و شکستگی سنگفرش آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: بعد از تغییرات در مدیریت شهری و انجام مطالعات تصمیم بر این شد که رینگ دور میدان امام حسین(ع) به دلیل آیینی بودن این میدان حفظ شود و سنگ فرش این محدوده به علت لغزندگی و شکستگی جز طرح های اولویت دار قرار گرفت و در تیر ماه سال جاری سنگ‌فرش‌ها جمع آوری و مسیر آسفالت گردید. لازم به ذکر است در زمان جمع آوری سنگ‌فرش‌ها تلاش شد تا بصورت سالم جمع آوری شود.

یزدی تاکید کرد: بخشی از سنگفرش‌ها برای مرمت انهار خیابان ۱۷ شهریور استفاده شده و بخش دیگری از آن در خیابان بهشت و  خیابان انصاری - که مجموعه شهربانو در آن قرار دارد- دپو شده است.

کد خبر 695502 منبع: ایران برچسب‌ها شهردارى تهران خیابان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران خیابان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران | شهرستان های مشمول طرح جداسازی
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود