Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:54:47 GMT

شمار بستری‌های موج هفتم کرونا در اردبیل به ۴۳ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۴۴۴

شمار بستری‌های موج هفتم کرونا در اردبیل به ۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۰ نفر به بیمارستان‌ها و ۱۹۴ نفر به مراکز بهداشتی استان اردبیل بصورت سرپایی مراجعه داشته و ۱۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۳ بیمار به‌دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که متاسفانه روز گذشته یک نفر دیگر از هم‌استانی‌ها فوت کرده و هم‌اکنون ۷ بیمار در بخش ICU کرونا بستری هستند و ۸ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان  تصریح کرد: از عموم هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم از عادی‌انگاری بیماری کرونا  خودداری کرده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی گفت: همچنین افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونای آنها گذشته است، حتما جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موج هفتم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد