Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مناجاتی پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور، مراسم های تجلیل صندوق را یکی دیگر از عملکردهای مثبت این مجموعه در چند سال اخیر خواند و گفت: شیرینی و خوشی این مراسم ها در یاد ما پیشکسوتان خواهد ماند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی مناجاتی که به تازگی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به خاطر افتخارات و زحماتش در ورزش مورد تجلیل قرار گرفته است در گفت و گو با روابط عمومی صندوق حمایت گفت: در روز تجلیل خود یکی از بهترین احساس های دنیا را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 60 سال حضور خود در ورزش فوتبال هرگز چنین تجلیلی از من نشده بود و بعد از این مراسم احساس تولد دوباره داشتم. حس قدردانی و ماندگاری یکی از خوب ترین اتفاقات برای پیشکسوتان است زیرا مطمئن می شوند که تلاش هایش در گذشته هنوز در یادها مانده و از سوی مسئولین مربوطه و مردم هنوز مورد توجه هستند.

وی با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از یک پیشکسوت در روحیه خانواده او نیز تاثیر خوبی دارد، اظهار کرد: ورزشکارانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند و مدام در مسابقات و اردو بوده و هستند، همیشه همراهی خانواده  خود را در روزهای سخت داشته اند و اگر همدلی آن ها نبود روزهای خوش و افتخار آفرینی هایشان خلق نمی شد. بنابراین این تجلیل ها به نوعی قدردانی از زحمات خانواده های پیشکسوتان نیز به شمار می آید. 

مناجاتی با بیان اینکه برگزاری این مراسم ها آثار روحی مثبتی بر پیشکسوتان دارد به ویژه بعد از دوران در خانه ماندن کرونا، ادامه داد: دور هم جمع شدن و دیدار دوستان و گفتگو از جوانی و روزهای پیروزی در تقویت و بالا بردن روحیه ما قدیمی ترها بسیار موثر است؛ در دوران همه گیری کرونا در خانه ماندن و دوری از جمع به دلیل پاندمی بر روح و روان همه مان اثر منفی گذاشته بود و به چنین اجتماع ها مهمانی هایی نیاز بسیار داشتیم.

وی این مراسم ها را فرصتی دانست تا نسل جوان با نسلی که در گذشته برای ورزش این مرز و بوم تلاش کرده است آشنا شود و بداند که هیچ خدمت و کوششی بدون نتیجه و قددرانی نخواهد ماند. مناجاتی در پایان از زحمات صندوق حمایت و در راس آن دکتر ابطحی قدردانی و گفت: این اقدام صندوق اجر معنوی بالایی برای دست اندرکاران این مجموعه خواهد داشت.

مهدی مناجاتی متولد 1325 تهران است. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال پاس تهران را دارد. او سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیک آزادگان سال ۱۳۷۷–۱۳۷۸ بود. مناجاتی از بازیکنان شاخص اسبق تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

انتهای پیام // 


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجلیل پیشکسوت مهدی مناجاتی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مراسم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند