Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:41:05 GMT

برنامه تشییع پیکر شهید «عباس آسمیه» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۴۷۰

برنامه تشییع پیکر شهید «عباس آسمیه» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای آورده است: مراسم وداع مردم با این شهید والامقام در شهرستان فردیس، در روز جمعه ۱۴ مرداد ماه، از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع فلکه چهارم تا مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود و سپس پیکر وی تا غروب همان روز در پایگاه مقاومت بسیج شهید ترکیان واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غروب روز جمعه، همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی برگزار و سپس پیکر وی به معراج شهدای هیأت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر منتقل می‌شود.

مردم شهیدپرور استان البرز و به ویژه شهر کرج می‌توانند با حضور در این معراج شهدا این شهید عزیز را زیارت و با وی وداع کنند. پیکر شهید عباس آسمیه، صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه، از ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کانون شهید سبحانی کرج به سمت امامزاده محمد (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 5555305

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تشییع شهدای مدافع حرم شهر کرج سیلاب محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری مشهد خراسان رضوی آمار کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان