Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری خبر داد که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود.

 سرهنگ محمد گنجه در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر خرداد ماه خبری از طریق سامانه 110 در خصوص درگیری عده ای از ارذل و اوباش نوپا با یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرار این افراد بلافاصله پس از درگیری اشاره کرد و افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند 3 تن از اراذل و اوباش نوپا با حضور در محل ضمن نزاع و درگیری با یکی از شهروندان، دست وی را با استفاده از سلاح سرد قطع و به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره به اینکه متهمان به دفعات مختلف مخفیگاه خودشان را تغییر می دادند، تصریح کرد: سرانجام با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، متهم اصلی این پرونده در حوالی بلوار آبشناسان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

سرهنگ گنجه با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد:دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اراذل و اوباش درگیری و نزاع قطع عضو پلیس امنیت پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری‌های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین