Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:14:23 GMT

تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۵۲۸

تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم

ایسنا/گیلان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: باید تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم و به گونه ای رفتار کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.

حمید مردانیان، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در همایش گرامیداشت خانواده های شهدا و ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد، گفت: شهدا و ایثارگران برای کشور ما آبرو و عزت به ارمغان آورند و باید دلها را با آرمان های شهدا و ایثارگران صیقل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران باید تلاش جهادی و مستمر داشته باشیم.

مردانیان با بیان اینکه برای برگزاری هر مراسمی همواره عده ای بیش از همه زحمت می کشند اما زحماتشان کمتر دیده می شود، خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران مجموعه راه و شهرسازی نیز علاوه بر حضور پرشور در جبهه های نبرد در خدمات رسانی و کمک به رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زحمت بسیار کشیدند.

وی ادامه داد: کشور به وجود خانواده های شهدا و ایثارگران گیلان می بالد و جانفشانی های شهدا و ایثارگران این استان جزو داشته های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما باید به فکر رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران باشیم و وظیفه ما این است که هم بشنویم و هم همراهشان باشیم.

مردانیان با بیان اینکه همه ما به عشق شهدا به مردم خدمت می کنیم، عنوان کرد: شجاعت شهدای ما در تاریخ جهان بی نظیر است و علیرغم عشقی که به خانواده خود داشتند قدم در راه شهادت گذاشتند.

وی یادآور شد: باید تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم و به گونه ای رفتار کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی افزود: علیرغم این مشکلات و تلاش های دشمن برای ناامیدی، مردم ما به شهدا عشق می ورزند و به راستی مزار شهدا را امامزادگان عشق می دانند.

مردانیان گفت: براساس منابع متعدد تاریخی، یک ایرانی در شمار شهدای دشت نینوا وجود دارد، روایت‌هایی نیز هست که این شهید کاتب و شاعر نیز بوده است. نام این شهید «اسلم دیلمی» است که از سرزمین گیل و دیلم افتخار دارد در واقعه کربلا و در رکاب امام حسین(ع) شهید شود لذا شهدای گیلان نیزبه تاسی از شهید اسلم دیلمی جان خود را فدای اسلام و اهداف اهل بیت(ع) کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهدا ایثارگران وزارت راه و شهرسازي مشاور شهدا و ایثارگران وزیر راه و شهرسازی آرمان های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت