Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از مسیر رسانه و با تیره کردن افکار عمومی به اهداف پلید خود دست یابند و در این راه بنگاه‌های خبرپراکنی آنان، ارائه تحلیل‌های غلط را در دستور کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این وضعیت، ایرنا در بیان ظرفیت‌های نظام و تبیین خدمات دولت‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی و به ویژه دولت مردمی سیزدهم، نقش بی بدیلی دارد.

فرماندار ویژه سبزوار تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه پرمخاطب، ارزشمند و همراه با مردم و مسوولان، در تمام عرصه‌های خبری پیشرو و پیشگام است.

وی افزود: رسانه باید در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی صداقت و رویکرد واقع‌گرایانه داشته باشد تا اعتماد مسوولان و نیز مردم را جلب کند.

ابراهیمی کردیانی ادامه داد: همچنین باید ظرفیت‌ها، مشکلات و خلاء‌ها به صورت دلسوزانه و صادقانه بیان شود که این امر باعث می‌شود تا مردم بیش از پیش به رسانه اعتماد کنند.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه بدون مجیزگویی و ثنا گفتن مسوولان، به بیان خدماتی که توسط دولت انجام می‌شود بپردازد تا مردم نیز این خدمات را بهتر لمس کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: دولت مردمی به دنبال تبلیغات کاذب نیست بلکه به دنبال انجام کار اصولی برای برآوردن صادقانه وعده های خود است که امید است اتفاقاتی مبارکی که در این زمینه رخ داده است، توسط رسانه‌ها به درستی پوشش داده شود.

ابراهیمی کردیانی با اشاره به سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار ادامه داد: این سفر به ویژه در حوزه زیرساختی و امکانات بارقه‌هایی از امید را در دل مردم ایجاد کرده است که امید است کمکی ارزنده ای به ارتقای وضعیت این شهرستان باشد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان نیز در این آیین گفت: پوشش خبری غرب خراسان رضوی شامل ۶ شهرستان، به مرکزیت سبزوار اهمیت زیادی برای ایرنا داشت که بر این اساس و پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصمیم گرفته شد تا از یک نیروی بومی با سابقه درخشان در این منطقه استفاده شود.

حسینعلی راشکی افزود: با بررسی وضعیت شهرستان در نهایت اراده مسوولان سازمان بر این قرار گرفت که «علی اصغر ایزدی»، که دارای سابقه مدیریت در مراکز استانی و دفاتر شهرستانی است و آشنا به وضعیت این خطه است به عنوان مسوول نمایندگی ایرنا در شهرستان سبزوار گمارده شود.

وی ادامه داد: وی علاوه بر تجربه خبری و مدیریتی در دفاتر شهرستان های شاهرود و تربت حیدریه، ریاست مرکز استان خراسان شمالی - بجنورد- را در ۲ نوبت بر عهده داشته‌ که حضور وی در این منطقه یک ظرفیت کم نظیر برای شهرستان سبزوار محسوب می‌شود.

رییس ایرنای مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: پیش از این حسین عباسی، حدود ۶ سال مسوولیت دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار را بر عهده داشته است که از خدمات ارزنده و کارنامه درخشان وی قدردانی می‌شود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به رییس جدید دفتر ایرنا در سبزوار اعطا و با اهدای لوح از خدمات چندساله رییس قبلی این دفتر تقدیر شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد و دفتر ایرنا در این شهر، علاوه بر این شهرستان، اخبار و رویدادهای شهرستان های داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای را نیز پوشش می دهد. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران سبزوار ایرنا مراسم معارفه استان خراسان شمالی دولت جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران سبزوار خبرگزاری جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران سبزوار ایرنا مراسم معارفه استان خراسان شمالی دولت جمهوری اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان سبزوار دفتر ایرنا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد