Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:12:39 GMT

سرانه‌های فردیس با جمعیت آن تناسبی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۶۳۸

سرانه‌های فردیس با جمعیت آن تناسبی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در دومین جلسه بررسی موضوعات و مسائل شهرستان فردیس پیرامون انتزاع از شهرستان کرج، استقرار ادارات و ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های حوزه‌های مختلف که روز چهارشنبه در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود: بر این باور هستیم که انتزاع کامل فردیس باید بر اساس مصوبات و چارچوب‌های قانونی قبل محقق شود و اگر ضرورتی برای تغییر باشد با محوریت عدالت و رضایتمندی مردم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شهرستان در حوزه‌های بهداشت و درمان و آموزش با کمبودهای جدی مواجه است از این رو طی تعاملی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری فردیس و همچنین آموزش و پرورش و خیرین درصدد هستیم که ساخت مدارس را در این شهرستان آغاز کنیم.

عبداللهی گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته دو پروژه بزرگ بیمارستانی نیز در فردیس در حال تکمیل است که انتظار می‌رود تا پایان سال حدود ۷۰۰ تخت بیمارستانی به شبکه بهداشت و درمان استان اضافه شود.

وی افزود: با تمام توان و طی جلسات و بازدیدهای میدانی درصدد هستیم در مدت زمانی منطقی، مشکلات و موانع شهرستان فردیس را حل کنیم و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

استاندار البرز از پروژه بیمارستان خصوصی به آفرین نیز بازدید کرد و طی جلسه‌ای در خصوص حل موانع آن دستورهای لازم را صادر کرد.

کد خبر 5555322

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز فردیس سیلاب محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان مراسم عزاداری بارش باران مشهد خراسان رضوی ایلام آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است