Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر حوزه ،آیت‌الله علی‌رضا اعرافی در این پیام آورده است: بازگشت ظفرمندانه پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده که مفتخر به نشان پرافتخار دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) بودند در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خون تازه‌ای را در رگ‌های کالبد جامعه انقلابی و اسلامی ایران دمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است: ضمن پاسداشت مقام والای این شهیدان، به‌ویژه به روحانی ولایتمدار حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان(ره) از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان، آرامش قلبی، سلامتی، عزت و اجر فراوان و پایدار خواهانم.

پیکر شهدای مدافع حرم؛ عبدالله اسکندری، رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و محمدامین کریمیان به‌تازگی تفحص و شناسایی‌شده است.

برچسب‌ها قم شهدای مدافع حرم شهدا مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شهدای مدافع حرم شهدا قم شهدای مدافع حرم شهدا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران