Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ازآسمان» تنها برنامۀ مستمر حوزه ایثار و شهادت سیماست که به روایت سفر جمعی از جانبازان به کربلای معلی می‌پردازد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه «از آسمان» سفر جمعی از جانبازهای بالای هفتاد درصد به کربلا را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خورشیدی فرد، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ازآسمان» اظهار کرد: این برنامه روایت پر از شور حال عاشورایی جانبازها در کربلاست زیرا بسیاری از این بزرگواران برای نخستین بار به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) مشرف شده‌اند.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان مکتب حسین (ع) برای تماشای این برنامه، افزود: دفاع مقدس امتداد جهاد حضرت سیدالشهداء (ع) بود و به همین سبب حضور شهدای زنده در سرزمین شهادت و حماسه در نوع خودش دیدنی و شورآفرین است.

گفتنی است «ازآسمان» تنها برنامۀ مستمر حوزه ایثار و شهادت سیماست که بیست و سومین سال فعالیتش را پشت سر می‌گذارد. این برنامه روز پنجشنبه سیزدهم مردادماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکۀ دو سیما پخش می‌شود.

کد خبر 593597

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کربلای معلی برنامه تلويزيوني از آسمان جزئيات پخش برنامه تلويزيوني سینمای مستند فرهنگ ایثار و شهادت شبکه دو سیما برنامه هاي شبكه دو سيما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین