Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی مسابقات سراسری مینی فوتبال روستایی، جام پرچم باحضور معاون توسعه ورزش ورییس اداره حراست ومدیران ورزش وجوانان ۱۱ شهرستان استان درمحل سالن جلسات معاونت جوانان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ایلام؛ معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان ایلام در این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی وزارت ورزش برای شادی روستائیان یک برنامه به نام جام پرچم طراحی شده که در استان ۴۱۰ تیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تعداد تیهای شرکت کننده ۳۷۴ تیم بصورت قطعی مجوز شرکت درمسابقات مینی فوتبال ویژه روستاییان جام پرچم رادریافت کرده اند.

نصرت کریمی افزود: هیت ورزش روستایی وهیت ورزش همگانی استان بعنوان متولیان برگزاری این مسابقات هستند وباید ضمن هماهنگی با مدیران شهرستانها زمینه هرچه بهتر برگزارنمودن این رویداد مهم ورزشی رافراهم نمایند

 

سعید خسروی نژاد، رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام هم با بیان اینکه این رقابتها برای بهبود روحیه روستائیان برگزار می شود، گفت: مسابقات سراسری مینی فوتبال روستایی،جام پرچم در چهار سطح بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزش همگانی استان امادگی کامل دارد که این مسابقات را که ۳۷۴ تیم روستایی درآن شرکت می کنند به نحوه احسن برگزار نماید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مینی فوتبال مسابقات جام پرچم مینی فوتبال جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی