Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@20:07:19 GMT

فاطمه جراره، رئیس شورای شهر بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۱۴۰

فاطمه جراره، رئیس شورای شهر بندرعباس شد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال دوم ششمین دوره این پارلمان محلی تشکیل شد.

فاطمه جراره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از هیئت رئیسه سال نخست تقدیر می‌کنم که در طول یک سال گذشته همراهی لازم جهت پیگیری موضوعات مختلف را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال نخست موضوعات مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدون همکاری تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس محقق نمی‌شد، اضافه کرد: لازم است به دنبال رفع مشکلات شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه سال دوم ویژه‌تر خواهد بود، زیرا بودجه‌ای که در نظر گرفته شده توسط خود اعضای شورای ششم تصویب شده و برای تحقق آن نیاز به پیگیری جدی داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شورای اسلامی شهر بتواند در مسیر خدمت به مردم و احقاق حق عموم شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

به گزارش ایمنا، فاطمه جراره با هفت رأی به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

همچنین حسن سالاری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد. اسماعیل رئیسی حسنلنگی به عنوان منشی اول و سیدمحمدرضا موسوی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند. سیدمحمدرضا موسوی نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس شد.

کد خبر 593213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس کلانشهر شهرداری حسن سالاری فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر بندرعباس رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور