Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر وحید حسینی در نشست روزانه مدیریت بیماری کرونا در فارس با بیان اینکه موج هفتم کرونا با افزایش موارد ابتلاء و بستری بیماران همراه بوده و شاهد گسترش چرخه‌های انتقال این بیماری در سطح جامعه و به ویژه موارد ابتلای خانوادگی هستیم، گفت: در چنین شرایطی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تمامی مردم و به ویژه در مراکز پرتردد و فضاهای سرپوشیده، یک الزام و سدی دفاعی برای حفظ سلامت خود و دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به جان باختن هشت هم استانی در اثر ابتلاء به این بیماری از ابتدای هفته جاری، از مردم استان خواست تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون، در ارتقای ایمنی عمومی در برابر این بیماری سهیم شوند.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس تکمیل برنامه واکسیناسیون با دریافت دزهای سوم و یادآور را در شرایط کنونی یک ضرورت خواند که موجب تسریع در عبور از موج هفتم بیماری و کاهش موارد ابتلاء و بستری می‌شود.

دکتر حسینی هرگونه بی توجهی، سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و عدم تکمیل واکسیناسیون را تهدیدی جدی دانست و خواستار همکاری و همیاری بیش از پیش مردم در این زمینه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در این نشست اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، میزان مشارکت مردم در تکمیل چرخه واکسیناسیون، وضعیت آمار مبتلایان به کرونا ویروس و جان باختگان این بیماری در شیراز و استان، روند انجام تست‌های pcr و تست‌های سریع، فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ و وضعیت سلامت کارکنان مبتلا به کرونا در سطح استان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

کد خبر 5555370

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز وحید حسینی سیلاب محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان مشهد بارش باران مراسم عزاداری خراسان رضوی آمار کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان