Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس شهرستان اردستان گفت: تعزیه خوان 62 ساله اهل خمینی شهر در حین تعزیه در زواره اردستان درگذشت.

به گزارش خرگزاری برنا از اردستان، شب گذشته در حسینیه بزرگ زواره و در هنگام اجرای مجلس تعزیه شهادت حضرت قاسم(ع)، ذاکرالحسین آقای حجت الله امیریان از تعزیه خوان های شهر خمینی شهر درهنگام اجرای مراسم تعزیه دچار عارضه ایست قلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد مطیعی رئیس مرکز اورژانس اردستان در این رابطه اظهار داشت: با تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ زواره،  احیای قلبی ریوی ایشان موفقیت آمیز بود اما در مسیر بیمارستان اردستان ، ایشان مجددا دچار ایست قلبی شدند که ضمن انتقال به بیمارستان احیا قلبی آغاز شد و در بیمارستان شهیدبهشتی اردستان نیز ادامه یافت که متاسفانه موفقیت آمیز نبود و ایشان فوت شدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تعزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش دشت شقایق در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه دشت‌های شقایق در اردستان در مراتع روستا‌های دهگردیان، پنارت و رودخانه می‌رویند گفت: شقایق در بیش از ۳ هزار هکتار از مراتع شهرستان رشد کرده است.
مجید خداپرستان همچنین گفت: از ۱۰۰ گیاه دارویی، خوراکی و صنعتی در این شهرستان تا‌کنون بیش از ۳۰ نوع از این گیاهان شناسایی شده اند.

دیگر خبرها

  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید