Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:04:43 GMT

یک نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۲۸۸

یک نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باخت

«حامد بهرامیان» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۶۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۲ نفر هم وخیم است.

وی اظهار داشت: تعداد بیماران بستری کرونا نسبت به روز قبل ۱۴ نفر بیشتر است و تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه هم پنج نفر بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۱ و ۱۴۵ نفر بوده است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل ۶۳ نفر کمتر است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری جدید مبتلا به کرونا در استان ۲۸ نفر است و ۲۰ نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.

رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان کرمانشاه بازگشت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفتم مرداد، شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

بهرامیان افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین و کنگاور در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، سنقروکلیایی، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود و قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۳۱ مرداد) شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آباد غرب و دالاهو در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوانرود، قصرشیرین، پاوه و ثلاث‌باباجانی هم در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.   

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس