Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی ایمانیه استاندار و رئیس ستاد تنظیم بازار فارس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سید وسالار شهیدان ابا عبداله حسین بر نظارت بیشتر بر چرخه توزیع کالا از تولید کننده تا مصرف کننده تاکید کرد.

او گفت: در این راستا اقدامات قابل قبولی از سوی دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است واین فرایند با جدیت بیشتری درماه‌های محرم وصفر پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه با اشاره به ارزیابی مثبت مسئولین کشور از عملکرد استان در مقابله وپیشگیری از بروز خسارت در زمان بارش‌ها وسیل در برخی از نقاط استان، از عملکرد دستگاه‌ها در خصوص تامین کالا‌های اساسی در این مدت قدردانی کرد و هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوبتر وآسان‌تر به مردم بیان کرد.

استاندار فارس رعایت حقوق مصرف کننده را از اصول مهم و اثرگذار بر اقتصاد ومعیشت مردم دانست و گفت: حمایت از تولید کننده و رفع مشکلات و چالش‌های آنان بعنوان نقطه شروع و مهم چرخه عرضه کالا از تولید کننده به مصرف کننده، از اولویت‌های استان است.

اسداله طاهری مدیر منطقه فارس با اشاره به سوخترسانی پایدار وبدون وقفه در زمان وقوع سیل وبارش‌ها در استان، اجرای کامل طرح توزیع الکترونیکی سوخت، اجرای طرح تخصیص سهمیه سوخت براساس پیمایش، انجام بازدید‌های مشترک با دستگاه‌های متولی از مصرف کنندگان، کنترل ونظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوخت، پایش و شناسایی مصرف کنندگان سوخت و نظارت بر توزیع سوخت مایع براساس نرخ مصوب را از جمله اقدامات شرکت بمنظور رعایت حقوق مصرف کننده بیان کرد.

او رعایت حقوق مصرف کننده را از اولویت‌های مهم شرکت ملی پخش بیان کرد و گفت: بمنظور کنترل وپیشگیری از کم فروشی در مجاری عرضه سوخت مایع پایش و کنترل ۳۸۰۰ نازل فعال سوخت توسط کارشناسان شرکت واداره استاندارد بصورت دوره‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس توزیع کالا منطقه فارس مصرف کننده دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم