Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی روز پنج‌شنبه هفته جاری با مجمع نمایندگان استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد دیدار و گفت‌‍وگو خواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اهتمام آیت الله رئیسی بر تعامل و همگرایی سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: رئیس جمهور با برگزاری دهمین نشست مجمع استانی، عملا در یکسال گذشته با تمام مجامع استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بصورت حضوری دیدار و از نزدیک در جریان دیدگاه ها، پیشنهادها، نقدها و نظرات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دیدار رئیس جمهور با تمامی نمایندگان مجلس در این مدت در حالی است که معاون اول و معاون اجرائی رئیس جمهور در قالب ۲۰ دیدار با مجامع استان با ۱۹۶ نماینده دیدار و بصورت انفرادی نیز با ۱۱۰ نماینده دیدار داشتند.

حسینی افزود: در دوره زمانی دولت سیزدهم، همچنین وزرای دولت ۱۵۲ مورد با مجامع استانی،‌۲۳۹  دیدار با کمیسیون ها و ۶۴ دیدار با فراکسیون ها داشتند و براساس ابتکار جدید دولت مردمی، ۲۵۲ بار  نیز در روزهای دوشنبه با حضور در مجلس و دفتر دولت با نمایندگان دیدار و گفت و گو داشته اند.  در این بازه زمانی همچنین معاونین پارلمانی وزرا و دستگاه های اجرایی نیز هزار و ۷۷ مورد در صحن مجلس حضور و با نمایندگان تعامل داشتند که بیش از دو برابر دولت قبل است.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سفرهای استانی آیت الله رئیسی گفت با انجام سفر استانی به کرمان در هفته آینده، دولت در سال نخست خود به تمام استان‌های کشور سفر کرده است که این میزان سفر و حجم دیدارها و مصوبات راهبردی و عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار نشان از اراده بلند دولت مردمی برای تبدیل کشور به یک کارگاه بزرگ عمرانی و توسعه متوازن استان های کشور هست.  

حسینی همچنین درباره نشست رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در هفته جاری اظهارداشت: آیت الله رئیسی در این جلسه بر ضرورت و اهمیت تقویت نشاط، روحیه جهادی و امید آفرینی در سطح جامعه بعنوان یکی از راهبرهای رهبری معظم تاکید و به نمایندگان یادآور شد که شما را دلسوز و دغدغه مند می دانم ولی باید تلاش کرد از سخنان و اقداماتی که مردم را مایوس می کند پرهیز کرد و باید با برنامه و در عمل مردم احساس کنند که دولت و مجلس صادقانه بدنبال رفع مشکلات هستند.

حسینی درخصوص اهم مسائل مطرح شده در جلسه مجمع نمایندگان استان های خراسان رضوی، ‌شمالی و جنوبی گفت: در این جلسه نمایندگان طی سخنانی دیدگاه‌های خود در موضوعات ملی ،‌استانی و حوزه  انتخابیه را بیان کردند و رئیس جمهور چنین نشست‌هایی را منشاء تصمیم سازی و تصمیم گیری های اساسی دانست.

حسینی گفت: رئیس جمهور عدالت را محور اصلی اقدامات دولت مردمی توصیف کرد و بر اهتمام دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت‌دار که در سراسر کشور گسترده است تاکید کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مواردی که نمایندگان مطرح کرده بودند را مورد اشاره قرار داد و بر پیگیری آن بر اساس اولویت تاکید کرد.

وی افزود: در این دیدار نمایندگان استان های خراسان رضوی،‌شمالی و جنوبی در سخنانی با تقدیر از رویکرد و دیدگاه ها و تصمیمات شجاعانه آیت الله رئیسی در بخش های گوناگون از جمله توسعه روابط با کشورهای همسایه و دوست، رسیدگی به محرومین، برخورداری از روحیه مردمی و حضور در بین اقشار مختلف مردم،‌ نظرات و مطالبات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند.

حسینی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت معادن در منطقه، انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان، اختصاص بودجه محرومیت زدایی،‌ توجه به پروژه های نیمه تمام استان‌ها، کنترل قیمت ها، رفع مشکل مجتمع های صنعتی و تولیدی در سطح استان، تکمیل پروژه های راه آهن و راه های موصلاتی، احداث بیمارستان، توجه به مشکل کولبری در شهرهای مرزی استان، حمایت از بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی، مسکن محرومین و مناطق روستایی،‌ رسیدگی به مشکل آب،‌ آلودگی و ترافیک شهر مشهد، توجه به آزاد راه حرم تا حرم، استفاه از بانوان در مدیریت های اجرایی،‌ توجه به مشکلات عشایر، تمرکز زدایی، گسترش آبخیزداری، استفاده از انرژی خورشیدی، برخورد قاطع با محتکران و گرانفروشان،مباحث مربوط به زعفران، گلایه از حضور بانیان وضع موجود در برخی مدیریت‌ها، توجه مالکان معادن به انجام مسئولیت های اجتماعی و ضرورت تبیین اقدامات دولت از جمله محورهای اصلی بود که در این نشست توسط نمایندگان سه استان مطرح شد.

وی گفت: همچنین در این نشست استانداران این سه استان در خصوص اولویت‌های هر استان و اقدامات انجام شده، توضیحاتی ارائه کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مصباح یزدی رئیس جمهور کرمان هرمزگان سید محمد حسینی رئیس جمهور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نمایندگان استان نمایندگان مجلس آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز دوشنبه در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور اظهار داشت: تحریم‌ها عاملی شد تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

وی گفت: البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» پرداخت، بیان داشت: پس از این عملیات نگاه کشور‌ها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند، حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

حسینی بوشهری افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آنها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امید‌های آینده حوزه هستند؛ اما به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند، باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

در ابتدای این جلسه، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور، با تشریح جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا ابراز داشت: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده از آن را داشت.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت، بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود و غرب از این محصول برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد؛ اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

وی با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی خاطر نشان کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم