Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به علت اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال نیز مطابق دو سال گذشته، مراسم بدون جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و مداح برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به مدت شش شب از شب هفتم تا شب دوازدهم محرم الحرام (پنجشنبه ۱۳ تا سه‌شنبه ۱۸ مرداد) برگزار و مشروح برنامه‌های سخنرانی و عزاداری هر شب از رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 5555408

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه امام خمینی ره مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین مقام معظم رهبری محرم 1401 پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا صحن مجلس مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجمع تشخیص مصلحت نظام محمد مخبر پیام تسلیت محمد باقر قالیباف عادل آذر حسین امیرعبداللهیان محرم 1401 احمد راستینه ناصر کنعانی طرح دارویار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اعزام ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد:  ۱۵۷ برنامه شاخص از جمله گرامیداشت و مراسم در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها، حوزه‌های علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان و ... در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برپایی ختم قرآن در سطح استان و همچنین برپایی موکب‌ها در مسیر برپایی مراسم، با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با رویکردهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها است.

غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جنس انبیا بود، جمله‌ای بهتر از این برای توصیف ایشان نمی‌توان گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از پیشنهادات ما برپایی کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تبیین با محوریت ائمه جمعه و جماعات است و همچنین آموزش و پرورش برای معلمین و مربیان جلسه ای از اندیشه امام و تفکر رهبری را در راستای جهاد تبیین برگزار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود