Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@19:10:08 GMT

مالیات برانکو علیه پروانه حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۶۸۵

مالیات برانکو علیه پروانه حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر در تلاش است تا با طلبکاران خود تسویه کرده و بتواند پرونده‌های داخلی و خارجی خود را ببندد. در همین رابطه باشگاه پرسپولیس مطالبات طلبکاران داخلی خود را تسویه کرد تا پنجره نقل و انتقالات داخلی این باشگاه باز شود.

یکی از بدهی‌هایی که در این چند سال روی دوش باشگاه پرسپولیس بوده بحث پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو از زمان فعالیت در پرسپولیس با مشکل مالیات روبه‌رو بوده و مدیران وقت این باشگاه نتوانستند مالیات سرمربی خود را بپردازند.

حالا که بیش از سه سال از جدایی برانکو از پرسپولیس زمان می‌گذرد مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند مالیات این مربی کروات را بپردازند. باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مجوز حرفه ای سازی مالیات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین