Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حمید خادم روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل با محوریت آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی در پلدختر بر پیگیری های لازم جهت تجهیز مدیریت بحران در شهرستان تاکید و اظهارکرد: دستگاه های اجرایی و متولیان امر در پلدختر در زمینه فراهم شدن امکانات و تجهیزات لازم جهت مقابله به موقع در حوادث احتمالی با مدیریت بحران همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش پدافند عامل در پلدختر، مشکلاتی دارد، افزود: ۱۱ کار گروه باید در جهت هماهنگی در حوزه پدافند غیرعامل با مشارکت دستگاه های ذی ربط تعریف و تشکیل شود و هر کدام به طور کامل بر نقش خود در این زمینه و اهمیت موضوع اشراف کامل داشته باشند.

سرپرست فرمانداری پلدختر عمده ترین هدف پدافند غیرعامل را ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری در حوادث و بحران‌های احتمالی دانست و اظهار کرد: کارگروهی که در این شهرستان، برای هماهنگی در حوزه پدافند غیرعامل با مشارکت دستگاه های ذی ربط تعریف و تشکیل شده، باید به طور کامل بر نقش خود در این زمینه و اهمیت موضوع اشراف کامل داشته باشند.

وی بر اهمیت اقدام های پیشگیرانه در مقابله با حوادث احتمالی تاکید کرد و افزود: این کارگروه ها باید تمام اقدام های پیشگیرانه جهت رویارویی به‌موقع با حوادث و بحرانهای احتمالی مانند سیل، زلزله، خشکسالی، آتش سوزی ها، بیماریهای واگیر و غیره را برنامه‌ریزی کرده و همواره در آمادگی کامل باشند.

خادم به مدیریت زمانی در پدافند غیر عامل در راستای عکس العمل سریع تاکید کرد و یادآورشد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ظرفیت و توانایی پدافند غیرعامل باید به طور کامل، جدی، هوشیارانه، به صورت عملی و دقیق، به روز و همه‌جانبه عمل کرده و با هرگونه نفوذ مقابله کند.

 وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل چارچوب زندگی فردی و اجتماعی را در بر می‌گیرد، افزود: پایین آوردن آسیب ها و خسارات در بحران ها و حوادث احتمالی در حوزه زیرساخت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری پلدختر بر اجرای طرح خود مراقبتی و خود حفاظتی دستگاه‌های اجرایی در پلدختر تاکید کرد و گفت: اجرای طرح خودمراقبتی و اهتمام و هماهنگی دستگاه های اجرایی در این زمینه ضرورتی برای حفاظت از زیرساخت ها در برابر حوادث و جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان است.

وی افزود: مدیران موظف به اجرای این طرح هستند و لازم است در این زمینه نسبت به اجرای طرح بسته سلامت کارکنان در راستای ضرورت خودمراقبتی و ایجاد محیط سالم اقدام های لازم را انجام دهند.

خادم با انتقاد از عدم استفاده کارکنان از ماسک افزود: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان، مدیران و کارکنان به طور حتم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل پلدختر خود مراقبتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل پلدختر خود مراقبتی پدافند غیر عامل پلدختر خود مراقبتی پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه