Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@22:08:08 GMT

چرا گل محمدی مخالف جذب دیاباته بود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۳۲۷

چرا گل محمدی مخالف جذب دیاباته بود؟

راز مخالفت گل محمدی برای جذب شیخ دیاباته لو رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  بازیکنی مدنظر  یحیی گل محمدی  برای خط حمله بود که  اهل پرس و تخریب بازی حریف باشد اما دیاباته  از نظر فنی و فوتبالی هیچ کدام از این خصوصیات  مورد نظر گل محمدی را ندارد.

این در حالی بود که مصدومیت های متوالی این مهاجم نیز از نظر کادرفنی پرسپولیس مورد مهمی بود که می توانست برای سرخ ها دردسرهای زیای را همراه داشته باشد تا از  این جهت نیز گل محمدی با نگرانی هایی روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مجموع این عوامل دست به دست هم دارد تا باوجود علاقه شیخ دیاباته به حضور در پرسپولیس و اصرار برخی از مدیران باشگاه، یحیی از مواضعش در مورد مهاجم سابق استقلال کوتاه نیاید و برای جذب او برنامه ای نداشته باشد.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی مصدومیت مخالفت شیخ دیاباته گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد.دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • ۸ اردیبهشت روز «میمند»، خواستگاه گل محمدی
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه