Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دستیار رئیس جمهور گفت: برای رسیدن به جریان حکمرانی مردمی باید همه دغدغه مندان به میدان بیایند.

سیداحمد عبودتیان، امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد در مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه الگوی پیاده سازی گام دوم انقلاب  اسلامی حضور حدکثری مردم در حوزه‌های مختلف است گفت: جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب در این حوزه به میدان آمده و با برنامه ریزی به دنبال حضور و مشارکت مردم با هر سلیقه و هر توانی برای تحقق حکمرانی مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تا تحقق حکمرانی مردمی فاصله داریم، افزود: برای تحقق این امر باید در جامعه گفتمان سازی شود و در بخشهای مختلف حاکمیت مانع زدایی و تسهیلگری شود.

عبودتیان با اشاره دغدغه‌های رهبری در خصوص مسائلی همچون حوزه فرهنگی و ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: امروز ایران اسلامی درگیر جنگی ترکیبی در حوزه های مختلف است و با توجه  وجود شبکه‌های اجتماعی و رسانه های معاند باید همه مردم دست به دست هم دهند و با شبکه سازی و ایجاد حلقه های میانی در حد توان خود برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، رئیس شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیای استان و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان نیز مسئولیت‌ها را امانتی در دست مدیران دانست و گفت: جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گامهای موثری را در استان و کشور برداشته و باید با تمام توان از این پس هم این مسیر را ادامه یابد.

در این مراسم «مجتبی حسین پور» به عنوان دبیر جدید جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انقلاب اسلامی سید احمد عبودتیان انقلاب اسلامی حکمرانی خوب اجتماعی انقلاب حکمرانی مردمی جبهه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری