Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بسته خبری به مهمترین اخبار امروز چهارشنبه دوازدهم مردادماه  ۱۴۰۱ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

شناسایی و بازداشت ۱۱ عضو شبکه جعل اسناد و تصاحب املاک غیر در نظرآباد

رئیس کل دادگستری البرز از شناسایی و بازداشت شبکه ۱۱ نفره جعل اسناد و تصاحب املاک غیر در نظرآباد به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیر صعودی فوتی‌های کرونا در البرز/ ۴ فوتی در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده و ۴ نفر نیز براثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پلیس آگاهی این استان ، اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی در منطقه حسن آباد شهرستان کرج را شناسایی و دستگیر کرد.

اجرای طرح ویژه ترافیکی در راه های البرز

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده طرح ویژه ترافیکی در جاده‌های این استان به اجرا درآمده است.

تجربه ای موفق در خدمت رسانی به مددجوی ناشنوای اورژانس

پرسنل دیسپچ اورژانس البرز با هوشمندی خود توانستند پیام فرد ناشنوا مبنی بر نجات جان فرزندش را دریافت و اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهمترین اخبار خبرهای امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل