Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:37:14 GMT

علیپور منتظر بازی در لیگ کنفرانس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۵۷۷

علیپور منتظر بازی در لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در دو فصل گذشته در ماریتیمو پرتغال عضویت داشت، پس از انتقال به ژیل ویسنته امشب احتمال دارد نخستین بازی رسمی خود برای باشگاه جدیدش را به‌عنوان بازیکن تعویضی در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا برابر ریگا لتونی انجام بدهد.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه اسکونتو، یکی از مسابقات دور رفت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را مقابل ریگا، تیم سوم جدول لیگ لتونی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور که سال گذشته ۳۴ بازی به‌عنوان یار ثابت و ذخیره در لیگ برتر پرتغال برای ماریتیمو انجام داد و هفت گل به ثمر رساند، در بدو ورودش به ژیل ویسنته نیمکت‌نشین شده که امیدوار است شرایط برای او در ادامه فصل تغییر کند و تبدیل به مهره ثابت این تیم شود.

مهاجم ایرانی ماریتیمو که در دو مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل برابر ویتوریا گیمارش و توندلا گلزنی کرده، با شماره پیراهن ۳۰ در لیست نفرات ژیل ویسنته در مسابقه امشب مقابل ریگا لتونی دیده می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ کنفرانس اروپا ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس