Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@11:04:36 GMT

پیام احساسی لیونل مسی برای سوارز

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۵۸۷

پیام احساسی لیونل مسی برای سوارز

آفتاب‌‌نیوز :

لوییز سوارز پس از سال‌ها حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به باشگاه دوران کودکی‌اش، ناسیونال اروگوئه پیوست و با استقبالی خارق‌العاده از سوی تماشاگران این باشگاه روبرو شد.

در جریان مراسم معارفه سوارز، لیونل مسی نیز پیامی را برای دوست اروگوئه‌ای خود ارسال کرد و ضمن آرزوی بهترین‌ها برای او، خاطره تلخ هواداران نیوولز اولدبویز در سال ۱۹۸۸ را نیز دوباره زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوولز در حالی فینال آن سال کوپا لیبرتادورس را مقابل ناسیونال برگزار کرد که گابریل باتیستوتای جوان را در کنار جراردو مارتینو (سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین) در ترکیب خود داشت، اما در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب ۳-۱ شکست خورد.

فوق‌ستاره آرژانتینی در پیام ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته خطاب به سوارز گفت: «هی گوردو (لقب مسی برای سوارز)! خوب، تو الان آنجا هستی و من می‌خواستم تو را در آغوش بگیرم و بهترین‌ها را در این فصل برایت آرزو کنم. من می‌دانم که چقدر برای تو مهم است که پس از مدت‌ها به کشور خود، خانه خود، به ناسیونال برمی‌گردی و چند ماه دیگر برای جام جهانی آماده شوی. بهترین‌ها را برایت آرزو دارم. حالا من باید از اینجا ناسیونال را دنبال کنم. ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می‌دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم. تو را بغل می‌کنم. خداحافظ.»

مسی هم‌چنین جت خصوصی ۱۲ میلیون یورویی خود را در اختیار سوارز قرار داد تا با آن راهی اروگوئه شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لوییز سوارز لیونل مسی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از ایفوتوزاین، سوالی که معمولاً درمورد عکاسی از مناظر مطرح می‌شود این است که آیا بایستی از حضور انسان‌ در عکس‌ها استفاده کرد یا نه.
ما در این مقاله‌ی کوتاه به سه نکته‌ی مهم دراین مورد اشاره می کنیم تا اگر باری دیگر به عکاسی منظره پرداختید، حضور انسان‌ در آن‌، مدیریت شود.

1-  انتخاب اولویت در عکاسی منظره
هنگام عکاسی از مناظری که انسان یا انسان‌هایی در آن وجود دارد، بایستی این مورد را مدنظر قرار داد که حضور انسان، تأکید را از سوژه اصلی که همانا منظره است برندارد. در غیر این صورت، عکس شما از یک منظره زیبا تبدیل به یک عکس پرتره محیطی خواهد شد. نکته‌ای که در این زمینه حائز اهمیت است، حس طبیعی انسان‌ها در مواجهه با طبیعت است. از این بابت، تلاش کنید حس طبیعی آن‌ها را در لحظه عکاسی، تغییر نداده و وجود دوربین، مؤذب‌شان نکرده است. 

2-  ایجاد ارتباط معنایی مؤثر
عکاسی از یک جنگل یا یک منظره کوهستانی می‌تواند بسیار لذت‌بخش و الهام‌بخش باشد، اما اگر بتوانید هوشمندانه، انسان را به عکس‌تان اضافه کنید، بیننده می‌تواند با تصویر، ارتباط بصری بهتری برقرار کرده و باعث پرورش حس خیال‌پردازی او شود. عکاسی از غروب خورشید همراه با زوجی که در یک طرف کادر قرار گرفته‌اند، می‌تواند ماجرای احساسی زیبایی را شکل دهد، یا نمایش یک صخره‌نورد در کنار یک صخره‌ عظیم می‌تواند احساسی کاملاً متفاوت را در بیننده ایجاد کند.

3-  نمایش مقیاس بهتر
وجود انسان در عکس منظره می‌تواند به درک بهتر مقیاس عناصر آن کمک کند. برای مثال، پس‌زمینه‌ای از کوه‌های سر به فلک کشیده در مقایسه با انسان، می‌تواند سازه‌های عظیمی را به تصویر بکشد که در صورت عدم وجود انسان، قابل تصور نیست و نیز ابعاد دریاچه‌ای که یک مرد ماهیگیر در کنار آن مشغول ماهیگیری است، بهتر درک خواهد شد.

ترجمه از هادی دهقان‌پور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید