Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:11:57 GMT

آگوئرو: اگر قلبم اجازه بدهد شاید به فوتبال برگردم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۷۱۴

آگوئرو: اگر قلبم اجازه بدهد شاید به فوتبال برگردم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، از سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه و از جمله فروش رحیم استرلینگ در تابستان جاری انتقاد کرد. ستاره کهنه‌کار آرژانتینی درباره احتمال بازگشت به فوتبال هم صحبت کرد و گفت فعلا باید مراقب وضعیت قلبش باشد و بعدا در این باره تصمیم خواهد گرفت.

سرخیو آگوئرو در تابستان 2021 منچسترسیتی را ترک کرد و به بارسلونا پیوست، تنها با این هدف که در کنار دوست و هموطنش لیونل مسی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همه چیز درست بر خلاف برنامه آگوئرو پیش رفت. مسی تابستان همان سال بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و آگوئرو هم خیلی زود مصدوم شد. او بعد از بهبودی در چهارمین بازی خود برای بارسا بیهوش شد و پزشکان تشخیص دادند به آریتمی قلبی مبتلا است. سرخیو آگوئرو در نهایت در ماه دسامبر 2021 در سن 33سالگی بازنشسته شد.

آگوئرو در صحبتهای اخیرش به انتقال خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی، به منچسترسیتی اشاره کرد و گفت:" خولین به من زنگ زد تا ببیند زندگی در منچستر چطور است. به او گفتم از سرما یخ می‌زنی".

ستاره کهنه‌کار آرژانتینی در ادامه به انتقاد از نقل و انتقالات تابستانی سیتی پرداخت و گفت:" من نمی‌فهمم چرا باشگاه باید رحیم استرلینگ را بفروشد. گاهی اوقات سیتی تصمیم‌های عجیب و غریب می‌گیرد".

وقتی از آگوئرو پرسیده شد آیا به ترک بازنشستگی و بازگشت به میادین فوتبال فکر می‌کند، او گفت:" اول باید ببینم وضعیت قلبم چطور پیش می‌رود. تازه اگر متوجه بشوم که قلبم اجازه می‌دهد باید یک سال تمرین کنم تا بتوانم برگردم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا دیشب از والنسیا میزبانی کرد. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود، چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند. به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد. این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

تراشتگن خوش شانس بود که لواندوفسکی جور او را با زدن سه گل کشید و اجازه نداد بارسا با این اشتباه امتیاز از دست بدهد.

هوگو دورو که به خوبی از اشتباه گلر آلمانی استفاده کرد، بعدا به سمت او رفت و در حرکتی جوانمردانه با تراشتگن دست داد تا به او روحیه بدهد.

دورو در پایان بازی نیز گفت: «نمی‌دانم تراشتگن چند سال بود در بازی با پا اشتباه نکرده بود و نمی‌دانم چقدر طول خواهد کشید تا چنین اشتباهی تکرار شود. همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم. خود من سال خوبی نداشته‌ام و فرصت‌های خوب زیادی را هدر داده‌ام. تراشتگن یک گلر استثنایی است و هرگز در هیچ جنجالی نبوده و انسانی فروتن است. حرکت بعد از گل من در مورد تراشتگن حرکتی بود که دوست دارم بعد از اشتباه خودم، کسی در قبال من انجام دهد. انصاف نبود بخواهم ژستی تحقیرآمیز از خودم نشان دهم.»

دیگر خبرها

  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم