Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدنیتل گزارش تبریزبیدار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی در جریان وضعیت محرومیت روستای پشتاب قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، دو روز بعد از گزارش تبریزبیدار (جزئیات را در اینجا بخوانید+) در مورد محرومیت زاید الوصف روستای پشتاب از توابع هوراند، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و جمعی از مدیران استانی در این روستای محروم حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️ پیگیری حضوری مشکلات راه ، آب ، گاز و بهداشت و کلنگ زنی احداث و نوسازی خانه های روستایی از جمله نتایج این بازدید میدانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با انتقاد از وضعیت روستا، این حجم از محرومیت در منطقه را زیبنده انقلاب اسلامی ندانست و بر رفع مشکلات روستا تاکید کرد.

در جریان بازدید امروز، علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیران عامل شرکت های گاز و آب و فاصلاب، و مدیران کل امور روستایی استانداری،  راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمیته امداد امام(ره) و مسئولین محلی هوراند حضور داشتند.

دو روز قبل تبریزبیدار در گزارش میدانی از این روستای محروم بدلیل حجم بالای محرومیت بعنوان بشاگرد آذربایجان نام برده بود.

گفتنی است وحید خاوه ئی مدیرعامل بنیاد علوی کشور هم طی تماس با تحریریه تبریزبیدار وعده ارایه خدمات به این روستا را داد.

همچنین حسین حاتمی نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند نیز طی تماس تلفنی با تبریزبیدار از این گزارش تشکر کرده و بر پیگیری بودجه مناطق محروم تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی